beantwoord

Problemen me mail binnenhalen in outlook


Sinds een paar weken hebben wij problemen met 1 van onze mailadressen, t.w. henriet_jongman@tele2.nl
Bij het binnenhalen van de mail in outlook krijg ik de volgende melding:

Taak henriet_jongman@tele2.nl - Ontvangen... rapporteert fout (0x800CCC0F): De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Ook op de mobiele telefoon krijg ik een foutmelding: (windows phone)
Er is een probleem bij het downloaden van de berichten foutcode: 80048830

Is hier wat aan te doen, zo ja wat?

Bij voorbaat dank :?

icon Beste antwoord door Bianca van Tele2 19 mei 2017, 12:07

Heb je al gecontroleerd of de instellingen goed staan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/

Groetjes,
Bianca

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Hi Topfloor11,

Welkom op het forum! :D

Komen de e-mails wel gewoon binnen op je webmail?

Groetjes,
Bianca
Bianca van Tele2 schreef:

Hi Topfloor11,

Welkom op het forum! :D

Komen de e-mails wel gewoon binnen op je webmail?

Groetjes,
Bianca


Ja daar komen de mailtjes wel binnen
Dat vind ik juist het vreemde
Heb je al gecontroleerd of de instellingen goed staan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/

Groetjes,
Bianca

Reageer