beantwoord

Paswoord veranderen van een zonnet webmail account

  • 13 maart 2019
  • 6 reacties
  • 209 x bekeken

Hoe en waar kan ik het Paswoord veranderen van een zonnet webmail account?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 14 maart 2019, 09:41

Ook al ben je geen klant meer. Zolang je een actief mailadres heeft zal deze een 'mijn Tele2' omgeving hebben om wachtwoorden te wijzigen. Je kan de volgende link gebruiken om bij de 'mijn Tele2' pagina te komen. Je logt daar in met je gebruikersnaam (wat voor @zonnet.nl staat) en je huidige wachtwoord. Daarna zal er een optie staan om je wachtwoord te wijzigen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat kan via mijn.tele2.nl als je tenminste nog klant bent. Je kunt ook de klantenservice bellen. Zij zullen ook veel persoonlijke vragen stellen zoals je laatste cijfers van je bankrekening die bij Tele2 gebruikt wordt. Als dat er niet (meer) is kan er geen paswoord reset worden uitgevoerd.
Ik ben geen klant meer van tele2, heb alleen nog steeds het e-mail in gebruik @zonnet.nl

Bij instellingen zie nergens staan, dat waar men het paswoord kunt veranderen

.
Reputatie 5
Badge +3
Ook al ben je geen klant meer. Zolang je een actief mailadres heeft zal deze een 'mijn Tele2' omgeving hebben om wachtwoorden te wijzigen. Je kan de volgende link gebruiken om bij de 'mijn Tele2' pagina te komen. Je logt daar in met je gebruikersnaam (wat voor @zonnet.nl staat) en je huidige wachtwoord. Daarna zal er een optie staan om je wachtwoord te wijzigen.
Beste Jasper,

Hartelijk dank voor de perfecte uitleg, om het paswoord te kunnen veranderen veranderen.

Wens u een fijne dag verder.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Hoop dat het ook gelukt is.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper