vraag

Outlook problemen mailtjes blijven binnenstromen bij de geadresseerde

Help wie weet de oplossing van mijn probleem.
Ik heb een zonnet emailadres en sinds woensdag het volgende probleem: als ik mail beantwoord dan blijft het maar in mijn outbox staan tot ik het dan maar verwijder. Maar nu is het volgende aan de hand het bericht is Wel verstuurd en blijft bij de geadresseerde in zijn mailbox binnenstromen. Mijn baas heeft sinds gistermiddag al 30x hetzelfde beantwoorde mailtje van mij gehad terwijl ik het gisterenmiddag na verzending gelijk in Outlook gewist heb. HELP !!!!

4 Reacties

Reputatie 1
Even kijken op pagina:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314
Dat is de pagina Forum>eMail (algemeen overzicht van alles wat op emailgebied speelt).
Daar gaan diverse topics over exact hetzelfde issue.

Korte conclusie: is een bekend probleem de afgelopen week bij Tele2. Ligt aan hun smtp-server.
Bij mij lijkt het gisteren opgelost. Zo te horen bij jou nog niet.
Advies: afwachten en aan Tele2 vragen om te blijven communiceren over dit issue.
Reputatie 4
Badge +2
HTN heeft al aangegeven: dit is een bekend probleem.

Informatie en updates kun je vinden in dit topic.

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

HTN heeft al aangegeven: dit is een bekend probleem.

Informatie en updates kun je vinden in dit topic.

Groet, Kevin

dat snap en wist ik al Kevin maar waar het mij om ging en gaat is dat de door mij verwijderde mailtjes bij de geadresseerde bleven binnen stromen lang (lees twee hele dagen ) nadat ik de opdracht tot verzending had ingetrokken-/geannuleerd.
mijn vraag was dus ook weet iemand daar een oplossing voor ik werk nu dan ook al wel vanuit webmail maar het is gewoon handiger om outlook te gebruiken ivm bijlages en gebruik adresboek enz enz.
vind een maand de tijd nemen om een software probleem op te lossen ( dat is het toch ??? ) wel erg lang en niet echt klantgericht. zeker tegenover trouwe klanten want die mensen met dat zonnet adres zijn al wel het langste klant bij jullie bedrijf.
Reputatie 4
Badge +2
Dat de e-mails meerdere malen aankomen (ook nadat je de opdracht gestopt hebt) is onderdeel van de storing, dit staat niet specifiek in het topic vermeld.

Dat het lang duurt ben ik het met je eens, ondanks dat heb ik er geen invloed op hoe snel het opgelost zal zijn helaas. De doorlooptijd is overigens maximaal een maand, het kan dus ook sneller opgelost zijn. Hou het topic in elk geval in de gaten, zodra er mee bekend is zal het daar geplaatst worden.

Groet, Kevin

Reageer