beantwoord

outlook en webmail niet synchroon

• 9 mei 2019
  • 7 reacties
  • 190 x bekeken

Op outlook verwijderde mails worden niet verwijderd op de webmail. ICTer naar laten kijken. Alles correct ingesteld. Ook de medewerker van de helpdesk van Tele 2 kon niet helpen, maar wist dat mensen er problemen mee konden hebben alleen hij wist niet hoe op te lossen. Nu blijft de mailbox vollopen als ik niet regelmatig de webmail opschonen.
icon

Beste antwoord door Gela 9 mei 2019, 20:18

Kun je eenvoudig zelf instellen in Outlook.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +2
Kun je eenvoudig zelf instellen in Outlook.

Bedankt voor de reactie, maar dit betreft de map verwijderde items. Het probleem is, dat als ik op de pc uit de inbox mails verwijder, ze op de webmail gewoon blijven staan.
De instelling zoals hierboven was precies hetzelfde.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Marueke,

Als je e-mails uit je inbox verwijdert dan worden deze verplaatst naar de verwijderde items/prullenbak in outlook, het is niet mogelijk om e-mails die je naar de prullenbak verplaatst van de server te laten verwijderen. De enige twee opties die er zijn om e-mail te verwijderen zie je in de screenshot hierboven. Als je dus niet een x aantal dagen wil wachten zul je het derde vinkje aan moeten zetten om ze van de server te verwijderen. Je moet dus wel de map verwijderde items leegmaken voordat het van de server verwijdert wordt.

Groet, Kevin
Misschien heb ik mijn probleem niet duidelijk genoeg uitgelegd. Als ik in outlook emails verwijder uit de inbox, staan ze op de webmail gewoon nog in mijn inbox. Ik moet ze daar dan ook handmatig verwijderen uit de inbox. Dit probleem is begonnen een maand of 5 geleden. Daarvoor waren de mails uit de inbox van outlook ook meteen uit de inbox van de webmail.
Groetjes, Marieke.
Reputatie 5
Badge +2
Wanneer je e-mails verwijderd uit je inbox verplaatst deze zich naar de verwijderde items/prullenbak, omdat onze e-mail gebruik maakt van de POP3 techniek heeft dit geen invloed op de webmail en blijft deze gewoon in de inbox staan. Alleen wanneer je de e-mails uit de verwijderde items/prullenbak van outlook haalt zul je zien dat de e-mails uit de inbox (of wat voor map dan ook) van de webmail verwijderd zal zijn.
Ga ik proberen,
Hartelijk bedankt.
Reputatie 5
Badge +2
Hopelijk is het gelukt, gezien ik geen reactie meer heb gekregen ga ik het topic bij deze sluiten.