opvragen wachtwoord zonnet

Onlangs heb ik geprobeerd om in te loggen op mijn zonnet email account. Ik kwam op de site van tele2 uit. Mijn emailadres bestaat blijkbaar nog wel helaas kan ik met de wachtwoorden die er voor in aanmerking komen niet inloggen.
Als ik wachtwoord vergeten gebruik blijkt dat mijn gebruikers naam van het mail adres klopt en ik krijg bij stap 2 ook de juiste 3 cijfers van mijn mobiel nummer te zien
Wil ik naar stap drie krijg ik inbeeld Registratie fout voor gebruiker.
Voor de duidelijkheid ik ben geen Tele2 klant ik heb dit email adres vanaf het begin. Ik ben dit terzijde zelfs een van de winnaars van een zonnehemel gewonnen met het insturen van een slagzin toen Zonnet net begon.

mijn concrete vraag kan ik via webmail nog toegang krijgen tot dit account zonder klant bij tele2 te zijn
zo niet mag het van mij verwijderd worden, hoewel optie 1 mijn voorkeur heeft.

icon Beste antwoord door Galdortelru 24 februari 2017, 17:02

Super ik kan weer inloggen. Trinh bedankt voor de hulp

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Galdol,

Het mailadres zou nog bruikbaar moeten wezen. Mocht het via de website niet lukken dan kun je het beste met de klantenservice bellen. Deze kunnen eventueel handmatig het wachtwoord aanpassen als het account inderdaad nog bestaat. Vaak wordt deze verwijderd na een periode van inactiviteit ( 12 maanden oid )

Hier op het forum kunnen wij helaas even weinig voor je beteken als mede klanten 🙂 De beller is sneller. Wachten op een moderator kan ook maar dit duurt even 😛
@BaardDraakje die inactiviteit is denk ik al wel meer dan 12 maanden dus ik was sowieso verbaasd dat bij het wachtwoord vergeten de combinatie naam en nummer nog gelegd kon worden. Ik wacht wel even een reactie van een Moderator af. dat geduld heb ik wel 😉
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer je een tijdje geen gebruik hebt gemaakt van je e-mailaccount wordt deze geblokkeerd. Wanneer je hier actief gebruik van maakt zonder dat je andere diensten afneemt blijft deze actief. Kan je mij in een privebericht je naam, adres en e-mailadres sturen? Dan zoek ik het voor je uit. Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op bericht.
PB verstuurd 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Dank, ik heb je daar nog een vraag gesteld 🙂 bevestiging of je het liever actief wilt of laten verwijderen..
Super ik kan weer inloggen. Trinh bedankt voor de hulp
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan! 🙂