vraag

opheffen zonnet emailadres

Beste moderator,

Ik zou graag mijn zonnet emailadres opheffen wegens overmatige spam.

Daartoe is het nodig een nieuw topic te starten.

Bij deze.

Vr. groet

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hé tijdelijk1,

Goed dat je een topic hebt aangemaakt, als je mij een privébericht stuurt met de volgende gegevens dan ga ik het voor je in orde maken!

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Te verwijderen e-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 4
Badge +1
Hé tijdelijk1,

Ik heb je privébericht ontvangen en het e-mail adres zal binnen 2 weken verwijderd zijn!

Je had nog twee andere vragen:

1. Verdwijnt met het emailadres ook het tele2 account als zodanig (dat is wel onze bedoeling)?
Nee, om dit te regelen moet ik je doorverwijzen naar het aanvraagformulier voor het verwijderen van persoonsgegevens

2. Hoe kan ik mijn tele2forum account weer opheffen (ik heb er inmiddels twee, bij de eerste had ik qua privacy een niet zo handige keuze van de gebruikersnaam gemaakt)?
Als je wil kan ik het account op het forum voor je volledig verwijderen, dit is onomkeerbaar en je kunt daarna dus niet meer inloggen om bijvoorbeeld oude privéberichten e.d. terug te lezen. Als je dit wil dan hoor ik het graag. Als je dit wil voor het andere account log daar dan op in en stuur mij een privébericht dat je dat account volledig verwijderd wil hebben en dan zorg ik daar voor!

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé tijdelijk1,

Ik heb je privébericht ontvangen en het e-mail adres zal binnen 2 weken verwijderd zijn!

Je had nog twee andere vragen:

1. Verdwijnt met het emailadres ook het tele2 account als zodanig (dat is wel onze bedoeling)?
Nee, om dit te regelen moet ik je doorverwijzen naar het aanvraagformulier voor het verwijderen van persoonsgegevens

2. Hoe kan ik mijn tele2forum account weer opheffen (ik heb er inmiddels twee, bij de eerste had ik qua privacy een niet zo handige keuze van de gebruikersnaam gemaakt)?
Als je wil kan ik het account op het forum voor je volledig verwijderen, dit is onomkeerbaar en je kunt daarna dus niet meer inloggen om bijvoorbeeld oude privéberichten e.d. terug te lezen. Als je dit wil dan hoor ik het graag. Als je dit wil voor het andere account log daar dan op in en stuur mij een privébericht dat je dat account volledig verwijderd wil hebben en dan zorg ik daar voor!

Groet, Kevin

Beste Kevin,

Bedankt voor je snelle reactie. Graag het account op dit forum volledig verwijderen! Met betrekking tot het andere account: als ik daarop inlog dan zie ik geen mogelijkheid om een privé-bericht te sturen. Ik meende dat 'ongevraagd' een privé-bericht sturen hoe dan ook niet kon.

vr. groet
Een privébericht sturen doe je door op de naam/foto van de moderator te klikken en dan op de blauwe knop "Stuur bericht" Dit werkt alleen op PC/laptop.
Is dit niet mogelijk in dat topic?
WhTurner schreef:

Een privébericht sturen doe je door op de naam/foto van de moderator te klikken en dan op de blauwe knop "Stuur bericht" Dit werkt alleen op PC/laptop.
Is dit niet mogelijk in dat topic?

Bedankt voor de tip! Hopelijk werkt het.
Reputatie 4
Badge +1
De accounts zijn bij deze beide verwijderd!

Groet, Kevin

Reageer