beantwoord

Opheffen versatel E-mailadres

• 20 maart 2019
  • 11 reacties
  • 256 x bekeken

mijn account is gehackt, waarbij mijn wachtwoord en overige zeer gevoelige informatie is verkregen. ik wil nu mijn versatel email opheffen
icon

Beste antwoord door Jac1966 20 maart 2019, 13:51

Waarom denk je dat het gehackt is? Heb je een e-mail daarover gekregen? Kan het misschien een zogenaamde phishing e-mail zijn. Ik adviseer dan om even je wachtwoord aan te passen via deze link.
Op dit moment kunnen wij geen e-mails verwijderen. Dit heeft te maken met een onderzoek die we op dit moment aan het uitvoeren zijn inzake het privacyprotocol. Wij moeten dat eerst afwachten voordat we gegevens mogen wijzigen, doorgeven of in jouw geval verwijderen. Excuses hiervoor.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Waarom denk je dat het gehackt is? Heb je een e-mail daarover gekregen? Kan het misschien een zogenaamde phishing e-mail zijn. Ik adviseer dan om even je wachtwoord aan te passen via deze link.
Op dit moment kunnen wij geen e-mails verwijderen. Dit heeft te maken met een onderzoek die we op dit moment aan het uitvoeren zijn inzake het privacyprotocol. Wij moeten dat eerst afwachten voordat we gegevens mogen wijzigen, doorgeven of in jouw geval verwijderen. Excuses hiervoor.

Groeten Anton
Mijn hemel, ik heb al 2 medewerkers aan de lijn gekregen en nu dit antwoord; ik wil gewoon mijn emailaccount NU verwijderen omdat in de mail mijn wachtwoord vermeld staat (en dit klopt), mijn bankrekening nummer, mijn creditcardnummer en nog meer zeer gevoelige informatie.
Uiteraard heb ik mijn wachtwoord geweigerd, maar omdat ik dit zeer ernstig vind, wil ik onmiddellijk mijn account opheffen!!
Goedemiddag,

wacht nog steeds op reactie
Dit is geen chat 😉

Groeten Anton

Groeten Anton
Mijn hemel, ik heb al 2 medewerkers aan de lijn gekregen en nu dit antwoord; ik wil gewoon mijn emailaccount NU verwijderen omdat in de mail mijn wachtwoord vermeld staat (en dit klopt), mijn bankrekening nummer, mijn creditcardnummer en nog meer zeer gevoelige informatie.
Uiteraard heb ik mijn wachtwoord geweigerd, maar omdat ik dit zeer ernstig vind, wil ik onmiddellijk mijn account opheffen!!
Reputatie 3
Badge +1
Dat is inderdaad wel hele gevoelige informatie. Ik wil daarom graag even goed kijken wat ik voor je kan doen. Zou je in een privébericht mij je volledige naam, volledige adres (straatnaam +huisnummer, postcode en woonplaats) en ter verificatie je geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN nummer kunnen doorsturen? Alvast bedankt daarvoor. We gaan het oplossen.

Groeten Anton
Reputatie 7
Badge +4

ik wil gewoon mijn emailaccount NU verwijderen omdat in de mail mijn wachtwoord vermeld staat (en dit klopt), mijn bankrekening nummer, mijn creditcardnummer en nog meer zeer gevoelige informatie.

Als de gegevens al op straat liggen, dan maakt het niet meer zo uit dat je nu jouw email wil verwijderen.

ik wil gewoon mijn emailaccount NU verwijderen omdat in de mail mijn wachtwoord vermeld staat (en dit klopt), mijn bankrekening nummer, mijn creditcardnummer en nog meer zeer gevoelige informatie.

Als de gegevens al op straat liggen, dan maakt het niet meer zo uit dat je nu jouw email wil verwijderen.
dat is waar, maar omdat de beveiliging zo slecht is wil ik van deze account af.
Reputatie 3
Badge +1
Opgelost via privébericht.

Topic zal nog enige tijd open blijven voor als er nog meer vragen zijn
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit en aangezien het al opgelost is zal ik dit topic sluiten.

Groeten Anton