onzettend veel spam.

• 30 april 2019
  • 6 reacties
  • 185 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
laste had ik een mail van Energie in Nederland . hierop heb ik de link gevolgd om unsubscribe. hierin mijn mail adres bevestigt en sinds dan krijg ik iedere nacht 4 a 5 mails ( en het wordt iedere dag meer) van kriudvat, brillen bedrijven enzo voort.

hier wat namen
Uw gehoor via Nederlandse Voordelen
Kruidvat Nederland
Efteling Pretpark
Ik maak filters nou in plaast van unsubscribe maar de laaste stuk ( naam gedeelt, dus niet bedrijf) veranderet soms drie a vier keer per nacht. Dus ik krijg de vervelend mails nog binnen.

Omdat ze snachts aankomen denk ik dat ze van asia of africa vandaan komen.

De body van de mails is paginas gaat zo

"Asimoender en Zoon II ontslagen de volgt in die album van de provincie Bourges Arbert. De wereld is het bestuur van de Europese tekst van de bekende plaats van de strijd in de Verenigde Staten en Springa Start Parijs. In de in de zelfstandige provincie Duitsland. De stad werd een album van de gemeente in de Eredivisie van de Arenas en en de serie is op de studio in het noorden van de provincie Staplinkertijk Calais in de spoorlijn van de buurt van de 100 mijl aan de zilveren van de partij van het dorp (Cum) i

s een eigenlijke manier van de kant van Mensal Barlabelle (1848). In 1987 werd de familie Prix-Pitder en de Playa van de Amerikaanse staat Rusland. Het is een staart aan de overheid van de bergen van de stad Marie Arens als de voorzitter van de beste koperen en de film bedrijf er de gebruik van het derde einde van de beste ministerie van Karakte van de USP tekende hij ook een zaak in de stad Groningen en de titel van de provincies, de stad aan de Aranes en de bescherming van de sterk en de strijd van de toern

ooi worden gespeeld op het eiland van de oprichting van het einde van de stad in de legging van de 200 delen op de serie en studeren er de stad en voor de staat van een stad de Britse prijs bestaan door de bekende artikel dat er de verschillende leeftijd en de oprichter van de groep verschillende stad voor de stijl van de Engelse en woeden dat het producent met een kleine staatstof-beschrijving van de Belgische in de Amerikaanse staat Kennendar, tegen Frankrijk de stroma bij het Coron behaalde de grote walvis

vaart van de provincie Amary Antwerpen. De stad stond de land te heeft zo meer de mannen van het eiland Luik, dat werd de voormalige gemeente een bestuurlijke hele directeur een doelpunt van de ontstaan van de oude verschillende plannen kon meer zijn stadschokken dan de varianten van de stad begent het stadion in de boeken van de provincie Kimbaar. Op 10 juni 2004 werd hij voor de benaming van het witte van de Universiteit van Onderstein, de band het dagelijk wel een hele noordelijke proces met de model van d

e kleine flanten van de ministers van de finale van de beste partij en stond opgenomen te leggen op de reden in de korte partij en beschreven door Marco & Sanst de voorzitter van de stad op de regio West-Margare (1994). In 2013 werd de gemeente er dat verkocht bij de arrest van de eerste beste media op 1 januari 1960 tot als een eerste bepaalde deel van de loop van de verhuisden de geschiedenis van de gemeente gebouwd. De gemeente Markare werd de oppervlakte van 2000 in Nieuwe Wester in het gebied van de besc"................

en zo paginas door. En wat ik ook doen ,ik kom er niet vanaf. Het zou een idee zijn als Tele2 filter deze mails.

lisab

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
laste had ik een mail van Energie in Nederland . hierop heb ik de link gevolgd om unsubscribe. hierin mijn mail adres bevestigt en sinds dan krijg ik iedere nacht 4 a 5 mails ( en het wordt iedere dag meer) van kriudvat, brillen bedrijven enzo voort.

Dit is je probleem. Je krijgt een email en dan ga je op een link klikken en je email bevestigen. De klassieke vorm van spam en virussen! NOOIT op linkjes klikken als je de email niet kent. Zeker als de repons adressen fake lijken, of dat je naar een of andere "hkdkd8798.com" wordt doorgestuurd. Je zult zelf een spamfilter in je outlook/thunderbird kunnen aanzetten. In de hoop dat ze op een gegeven moment hiermee stoppen. Maar de kans is groot dat jouw email inmiddels aan vele spamlijsten is doorverkocht en je alleen maar meer troep krijgt. Een ander email adres is dan het enigste wat nog rest.
dank je wel voor de snel antwoord. In algemeen click ik nooit op links maar dacht dat dit van mijn energie bedrijf was en wild unsubscribe. Ik probeer de spam filter en als dat niet lukt dan maar een andere email adres.
Sorry, maar het ligt niet aan het aanklikken van de unsubscribe link, want mijn vriend en ik worden ook beiden gespamd door dezelfde afzenders maar hebben zeker NIET op de links geklikt. Dus hopelijk kunnen jullie er iets aan doen Tele2?
Groet
Marianne
Tele2
??
Reputatie 7
Badge +4
Dit is geen helpdesk van Tele2, maar een klantenforum waar je met andere klanten praat. Spamfilter verzoeken hebben we hier nog niet voorbij zien komen.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper