beantwoord

Onze mails komen niet aan!

  • 23 november 2018
  • 3 reacties
  • 152 x bekeken

Beste Tele2,

Wij (Tickli) verkopen tickets van verschillende attracties en evenementen in Limburg.
Helaas krijgen wij van veel van jullie klanten te horen dat onze mails niet aankomen. Klanten met mail adressen als tele2.nl, zonnet.nl en versatel.nl
Kan het zijn dat onze mails ( noreply@tickli.nl) als spam worden gezien en daardoor niet binnenkomen?
Wij horen het graag.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 26 november 2018, 13:24

Hé Tickli Ticketshop Limburg,

Mocht de oorzaak dat de e-mail niet binnenkomt komen door onze spamfilter dan sturen wij een automatisch e-mail bericht terug met de reden waarom de mail niet is doorgelaten. Je kan dus zelf of via de beheerder van jullie e-mail domein controleren wat er aan de hand is en wat er eventueel aan gedaan kan worden.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Tickli Ticketshop Limburg,

Mocht de oorzaak dat de e-mail niet binnenkomt komen door onze spamfilter dan sturen wij een automatisch e-mail bericht terug met de reden waarom de mail niet is doorgelaten. Je kan dus zelf of via de beheerder van jullie e-mail domein controleren wat er aan de hand is en wat er eventueel aan gedaan kan worden.

Groet, Kevin
Zou je mij de inhoud van deze automatische mail kunnen toesturen? naar support@tickli.nl
Reputatie 5
Badge +2
Dit is helaas niet mogelijk nee. Zoals gezegd worden deze e-mail automatisch gestuurd door de spamfilter zodra een e-mail geweigerd word, dit zul je zelf kunnen nakijken of opvragen bij je e-mail beheerder.