vraag

Ontvang soms geen e-mail (Zonnet)

• 9 september 2019
  • 9 reacties
  • 163 x bekeken

1,5 maand geleden een discussie gehad met de pedicure van mijn vrouw, omdat ik de nota maar niet kreeg in mijn mail. Zij beweerde het inmiddels 2x te hebben verzonden, ik heb echter niets ontvangen en had mijn twijfels over het verhaal. Nu verwachtte ik wederom een email met daarin een waardebon van een bouwmarkt, deze zou ik rond 23/8 hebben moeten ontvangen. Vandaag, 9/9, maar gebeld met de klantenservice en men vertelde mij dat het reeds verzonden zou zijn en of ik in de spam wilde kijken. Nou jullie raden het al, 0,0 in de spam.

Concreet: Zijn er meer zonnetgebruikers die hier last van hebben en wat valt eraan te doen?

mvg
Walrenshi

9 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Wat raar dat je soms geen e-mails krijgt. Ik begrijp wel dat het om een factuur en een bon van een bouwmarkt gaat. Dit zullen hoogstwaarschijnlijk grote bestanden zijn. Zat je inbox misschien al te vol? Kan het zijn dat je dit vaker hebt met grotere bestanden? De inbox van onze webmail is 'maar' 30MB en bedoeld voor de facturen van ons en andere e-mails. Wanneer je grotere bestanden wilt ontvangen of versturen dan is mijn advies om een Gmail aan te maken. Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Hallo Anton
Inbox is leeg en vandaag nog een bevestiging van een afspraak met bijlage 2,5mb ontvangen.
Heb de bouwmarkt net een mail gestuurd met de vraag of zij kunnen aangeven hoe groot het bestand is, dan nog moeten zij dan toch een melding krijgen dat het bericht niet afgeleverd kan worden?
Reputatie 3
Badge +1
Dan zouden zij inderdaad een melding moeten krijgen. Het is dan wel vreemd dat de e-mail niet bij jou is aangekomen. Ik hoor graag hoe groot dit bestand dan was.

Groeten Anton
Net antwoord ontvangen van de bouwmarkt, zij kunnen niet zie hoe groot het bestand is omdat het allemaal geautomatiseerd gaat. Het geval met de mail van de pedicure. dat mailtje was minder dan 2MB en die ging al die tijd goed, maar sinds augustus ook niet meer.
Reputatie 3
Badge +1
Dan ben ik met je eens dat het vreemd is dat je de mail nu opeens niet meer binnen krijgt. Ik wil graag even met je mee kijken of ik iets kan doen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

• Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Het e-mailadres waar het om gaat
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
We hebben in een privébericht het één en ander besproken. Heb je inmiddels de mails weer terug gevonden?

Groeten Anton
Hallo Anton,
Fijn dat je er nog aan denkt. Neen, ik heb niets teruggevonden.
Cadeaubon van de bouwmarkt hebben ze uiteindelijk per post verzonden, nadat zij 2x per mail zouden hebben verzonden.
Mijn dochter heeft 3 dagen geleden een foto naar mijn email verzonden en die is ook nooit aangekomen.
T's wel balen 😞
Reputatie 3
Badge +1
Dat is jammer om te horen. Ik vind het wel goed om te horen dat je uiteindelijk de cadeaubon nog wel hebt ontvangen van de bouwmarkt. Ik denk dat het dan toch wel wat te maken heeft met de grote van het bestand dat wordt verstuurd naar je. Eerst een factuur, een cadeaubon en nu een foto van je dochter. Het lijkt er dan wel op dat het gaat om e-mails met een bijlage.

Groeten Anton
Nope, vanaf 31-08 t/m heden 37 emails met bijlage ontvangen, waaronder een foto 7MB.

Reageer