beantwoord

ontvang geen mail van Huobi

  • 29 December 2019
  • 5 reacties
  • 199 x bekeken

Ik ontvang geen mail van Huobi.com. Al verschillende keren geprobeerd 2FA te veranderen, waarop een mail word gestuurd om te bevestigen, maar die mail komt niet binnen.

 

Is Huobi.com geblokkeerd bij zonnet.nl? Of word het gezien als spam? Ik krijg ook niets in mijn spam folder trouwens.

Zelf kan ik Huobi.com niet toevoegen aan de lijst van geoorloofde verzenders.

 

Willen jullie hiernaar kijken. Bedankt.

icon

Beste antwoord door eric 29 December 2019, 14:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Maak even een gratis email aan op gmail.com  Dan kun je daar je bevestiging op laten binnenkomen, kijken of dat wel werkt.

Ik heb al een email adres op gmail. Mijn Huobi account is geregistreerd met zonnet.nl. En dat ga ik niet veranderen naar een ander e-mail adres. Blokkade of wat het ook is wat voorkomt dat ik mail krijg van Huobi moet gewoon worden aangepast.

Reputatie 7
Badge +12

Tja, dan zou je Huobi moeten vragen wat voor foutmelding zij krijgen als zij die mail versturen. Het is onmogelijk om backwards engineering te doen en te kijken waarom hun SMTP server geen toegang kan krijgen tot de POP server van zonnet.

Reputatie 5

Hé Salieman,

Het klopt dat we dan de bounce e-mail van Huobi nodig hebben om dit verder te kunnen onderzoeken zoals eric aangeeft, heb je dit inmiddels weten te bemachtigen?

Reputatie 5

Bij gebrek aan een reactie topic gesloten