beantwoord

Nieuwe webmail werkt niet!

  • 24 mei 2016
  • 1 reactie
  • 450 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Sinds twee dagen hebben wij de nieuwe webmail. Helaas werkt dit nauwelijks tot niet.
We krijgen de volgende 3 onderstaande foutmeldingen.

1) Verbinding met Imap-server mislukt
2) Serverfout: Login: failed: could not determine server
3) Kan het bericht niet van server laden

Wat is hier aan de hand?? We gebruiken een ipad, en dit ging altijd prima.
Ik hoor graag van u.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet
Simone de Vries
Purmerend
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 25 mei 2016, 11:55

Dag Simone,

Kun je de e-mail helemaal niet ontvangen of verzenden? Dan moet je waarschijnlijk iets aan de instellingen aanpassen. Zie deze instructie.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft!

Groet,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Dag Simone,

Kun je de e-mail helemaal niet ontvangen of verzenden? Dan moet je waarschijnlijk iets aan de instellingen aanpassen. Zie deze instructie.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft!

Groet,
Jolien