beantwoord

Niet meer kunnen inloggen op zonnet

  • 15 March 2020
  • 2 reacties
  • 182 x bekeken

Ik kan sinds eind vorige week niet meer inloggen op mijn zonnet webmail. Teveel mislukte inlog pogingen???? Kan dit zsm verholpen worden en hoe?

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 16 March 2020, 14:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Je kunt morgen de klantenservice bellen, of wachten tot hier een moderator dat oppikt. Dar duurt waarschijnlijk iets langer.

Reputatie 3
Badge +5

Hallo Linda.Duhen,

 

Welkom op het forum. Ik kan het vanuit hier wel voor je nakijken. Ik heb wel wat gegevens van je nodig dan.

 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton