beantwoord

niet inloggen op mijn webmail

• 13 juni 2019
  • 12 reacties
  • 373 x bekeken

Ik wilde inloggen op mijn webmail. Ik heb nog een emailadres van zonnet, maar helaas krijg deze melding:

"Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren."

Nou en dat gaat dus niet?!

Zo boos, teleurgesteld en verdrietig en staan emails in die ik wilde bewaren.
Ze sturen geen mail en ook nu geen bericht dat de mailbox niet meer in gebruik is.

Kan dit zomaar, maar liever, hoe kan ik weer in mijn mail
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 14 juni 2019, 11:29

Hé Natascha18,

Had je dit topic inmiddels al gelezen?

https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835

Als er daarna nog vragen zijn laat het dan maar even weten!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Natascha18,

Had je dit topic inmiddels al gelezen?

https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835

Als er daarna nog vragen zijn laat het dan maar even weten!

Groet, Kevin
Ja dat heb ik gelezen maar daar heb ik niet veel aan!
Ik kan niet in mijn tele2 er is geen mail of tel.nr. bekend
Reputatie 5
Badge +2
Welke foutmelding krijg je wanneer je probeert in te loggen via www.tele2.nl/mijntele2 (optie internet bellen en TV)?
GEEN E-MAIL OF MOBIEL TELEFOONNUMMER BEKEND. NEEM CONTACT OP MET TELE2 KLANTENSERVICE
Wij beschikken helaas niet over je mobiele telefoonnummer of alternatief (niet Tele2) e-mailadres waar je nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden.
Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder. Bel 020-754 4444 (lokaal tarief) (ma-vr. van 09.00-20.00 uur, za. van 09.00-18.00 uur en zo. gesloten)

Deze melding krijg ik!
Al 2x gebeld maar Tele2 kan niet doen.
Beetje vreemd want alles staat gekoppeld aan dit emailadres.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Natascha18,

Die melding zou je alleen mogen krijgen wanneer je klikt op wachtwoord vergeten, niet wanneer je alleen probeert in te loggen. Als je wil dat ik ook voor je ga kijken mag je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (indien je klant bent geweest)
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Gedaan!
Ik hoop echt dat je me kan helpen
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt voor je bericht. Je zou in de MijnTele2 omgeving in moeten kunnen loggen.

Zoals eerder aangegeven kun je geen foutmelding krijgen dat er geen e-mail of mobiel nummer bekend is want deze melding krijg je alleen wanneer je op de knop wachtwoord vergeten drukt, niet wanneer je op de knop inloggen drukt. Bij deze dus nogmaals de vraag welke melding je krijgt wanneer je op de knop inloggen drukt via MijnTele2
Bedankt voor je bericht. Je zou in de MijnTele2 omgeving in moeten kunnen loggen.

Zoals eerder aangegeven kun je geen foutmelding krijgen dat er geen e-mail of mobiel nummer bekend is want deze melding krijg je alleen wanneer je op de knop wachtwoord vergeten drukt, niet wanneer je op de knop inloggen drukt. Bij deze dus nogmaals de vraag welke melding je krijgt wanneer je op de knop inloggen drukt via MijnTele2

Om het moment dat ik op inloggen klik gaat hij weer naar het begin scherm
Reputatie 5
Badge +2

Dan ben ik bang dat je ook last hebt van de storing met inloggen in de mijntele2 omgeving, hier hebben meerdere klanten last van. Dit probleem is in onderzoek bij onze IT afdeling maar ze weten nog niet hoe lang het kan duren voordat dit probleem opgelost is, sorry daarvoor!

Ik heb jouw situatie in elk geval als nieuw voorbeeld doorgestuurd.

Groet, Kevin

Dan ben ik bang dat je ook last hebt van de storing met inloggen in de mijntele2 omgeving, hier hebben meerdere klanten last van. Dit probleem is in onderzoek bij onze IT afdeling maar ze weten nog niet hoe lang het kan duren voordat dit probleem opgelost is, sorry daarvoor!

Ik heb jouw situatie in elk geval als nieuw voorbeeld doorgestuurd.

Groet, Kevin

Maar dat heb ik al die tijd....
Reputatie 5
Badge +2
Hé Natascha18,

De IT afdeling vraagt of je opnieuw wil proberen in loggen in de mijntele2 omgeving en als dit niet lukt om je tijdelijke bestanden en cookies e.d. te verwijderen of via een browser inloggen die je niet eerder geprobeerd hebt.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb geen reactie van je mogen ontvangen en ga daarom het topic sluiten