vraag

Na 5 maanden e-mail nog niet opgeheven

• 10 september 2019
  • 6 reacties
  • 110 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Het is nu begin september 2019 en ik ben al sinds april 2019 bezig met het laten opheffen van 2 mailadressen bij Tele2... na veel beloftes is er nog helemaal niets gebeurd. Zie onderstaand bericht, maar nu echt graag een keer actie! Wordt hier erg moe van!

Hi,

Ik heb al een aantal keren met de helpdesk gebeld om 2 email adressen (1 x tele2.nl en 1 x zonnet.nl) op te zeggen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. De laatste keer (19-04-2019) kon het eindelijk. Het zou 2 weken duren voordat beide adressen compleet verwijderd zouden zijn. Ik heb vandaag (04-06-2019) na lange tijd toch maar gekeken of het gelukt is, maar helaas........ ze bestaan gewoon nog. Graag actie ondernemen, want dit begint echt vervelend te worden. Het aanmaken is in 1 minuut gebeurd, maar ben nu al maanden bezig om ze op te zeggen.

Kan iemand contact met mij opnemen (zodat ik de betreffende 2 adressen doorgeef) om alsnog actie te ondernemen.

Groet,
Mabo

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas... We hebben diverse pogingen gezien van moderators die het verzoek doorgaven en meer konden ze niet doen. Wordt het toch een kwestie van je paswoord "weggooien", niet meer inloggen dus, dan loopt de box vanzelf vol (is maar 30MB) en dan krijgen eventuele nieuwe verzenders in plaats van "email is onbekend" de melding "email box is vol". Je gebruikt neem ik aan al zelf een nieuw adres, dus jouw normale email verkeer met partijen loopt geen gevaar.
Reputatie 5
Badge +1
Stuur een paar mails met bijlagen dan zit het doosje vol.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Mabo,

Ik zie dat ik in juni je e-mail adressen op de lijst heb geplaatst om te laten verwijderen, jammer dat dit nog niet gebeurd is. Normaal gesproken zijn ze dan binnen twee weken verwijderd. Omdat ik je gegevens al heb ga ik mjjn best voor je doen om er voor te zorgen om het alsnog verwijderd te krijgen. Zodra ik meer weer hoor je van mij!

Groet, Kevin
Hé Mabo,

Ik zie dat ik in juni je e-mail adressen op de lijst heb geplaatst om te laten verwijderen, jammer dat dit nog niet gebeurd is. Normaal gesproken zijn ze dan binnen twee weken verwijderd. Omdat ik je gegevens al heb ga ik mjjn best voor je doen om er voor te zorgen om het alsnog verwijderd te krijgen. Zodra ik meer weer hoor je van mij!

Groet, Kevin

Hi Kevin, dank alvast.

Hé Mabo,

Groet, Kevin
Hi Kevin, dank alvast.

...en wil je mijn nieuwe email-adres niet bekendmaken, maar wel voor onze verdere correspondentie gebruiken? Je gaf al aan dat je mijn gegevens nog had. Je kunt mijn Gmail-adres vinden in mijn bericht van 05-06-2019.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Mabo,

Ik heb zojuist contact gehad met de partij die de lijst verwerkt en ze hebben nu de eerste stappen direct gezet voor het verwijderen van de twee e-mail adressen. Ik heb er vertrouwen in dat het nu goed gaat komen, hopelijk jij ook!

Ook ditmaal zou het binnen 2 weken geregeld moeten zijn.

Groet, Kevin

Reageer