vraag

mijn zonnet webmail account is geblokkeerd


  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Goedeavond,

Ik kreeg het onderstaande berricht toen ik wilde inloggen op mijn ****@zonnet.nl account; **(verwijderd door moderator i.v.m. privacy redenen, let op! Dit is een openbaar forum en voor iedereen inzichtelijk!)**

Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren.

3 Reacties

@rene47 Om misbruik te voorkomen: haal je e-mail adres weg uit dit openbare forum door op de drie puntjes rechtsonder in je bericht te klikken en dan bewerk. Dat kan tot één uur na plaatsing dus tot circa half acht
WhTurner schreef:

@rene47 Om misbruik te voorkomen: haal je e-mail adres weg uit dit openbare forum door op de drie puntjes rechtsonder in je bericht te klikken en dan bewerk. Dat kan tot één uur na plaatsing dus tot circa half acht




Waarom zou hij dit doen. Komt toch niemand meer op dank zij TELE 2. Wat n flut bedrijf. BAH.
Reputatie 5
Badge +2
Hé rene47,

Mocht het probleem nog niet opgelost dan hoor ik het graag, we kunnen op dit moment weer wat meer wat betreft het probleem dat je gemeld hebt. Stuur mij dan een privébericht met:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reageer