beantwoord

mijn xxxx@zonnet.nl uit de lucht sinds 24/4/19

• 6 juni 2019
  • 5 reacties
  • 186 x bekeken

Sinds het oude zonnet tijdperk heb ik een actieve mailaccount met 47 login relaties. Dit is een gratis account, ooit onderdeel van een zakelijke relatie.
Zonder opgaaf van reden is deze mailaccount blijkbaar inactief gemaakt door iemand in het Tele2 circuit.

Bij inloggen is er een bericht dat de account vanwege inactiviteit of veel spam niet meer benaderbaar is.
Beide onjuist.
Dat vervolgens met de helpdesk contact kan worden opgenomen. Hoe dat dan zou moeten wordt er niet bij gezegd en eerlijk gezegd is dat na veel uitproberen via Tele2 website onmogelijk gebleken.
Jammer dat er voor de oude zonnet gebruikers geen klantvriendelijke oplossing is bedacht. Niettemin is het onacceptabel dat een Internet provider een account simpelweg toegang kan ontzeggen zonder enige aankondiging, met een verzonnen reden waar je naar moet zoeken, en vervolgens geen enkel (digitaal) alternatief biedt. Weet iemand hoe ik contact kan krijgen met deze lui?

EM
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 juni 2019, 13:05

Hé EM,

Een e-mail adres zal niet zonder goede reden worden geblokkeerd, in de meeste gevallen is dat omdat er spam verstuurd wordt en zodra het bekend is dat dit gebeurd dan moet het e-mail adres direct geblokkeerd worden om verder misbruik te voorkomen. Als je zelf geen spam verstuurd dan kan het zijn dat iemand anders toegang heeft tot jouw mail adres en er spam mee verstuurd.

Als er nog niet voor je gekeken is of het e-mail adres gedeblokkeerd kan worden en je wil dat ik hier naar ga kijken stuur mij dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (alleen wanneer je klant bij ons geweest bent)

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Via dit forum, per telefoon, per Chat en waarschijnlijk ook per brief.
Niet via email. Het oude zonnet mailadres van tele2 is helaas geblokkeerd. Er is helaas niemand die gemachtigd is dat tele2 mail adres weer te deblokkeren.
Als er een moderator van tele2 zich hier meld herken je dat aan de toevoeging van tele2 achter de naam.
Bedankt Theo voor de snelle reactie. Dit is een club die men beter kan kan mijden. Blokkering digitaal en niemand om een probleem te verhelpen. Typerend. Positief is dat het een stukje rustiger wordt na deze reset.

EM
Reputatie 5
Badge +2
Hé EM,

Een e-mail adres zal niet zonder goede reden worden geblokkeerd, in de meeste gevallen is dat omdat er spam verstuurd wordt en zodra het bekend is dat dit gebeurd dan moet het e-mail adres direct geblokkeerd worden om verder misbruik te voorkomen. Als je zelf geen spam verstuurd dan kan het zijn dat iemand anders toegang heeft tot jouw mail adres en er spam mee verstuurd.

Als er nog niet voor je gekeken is of het e-mail adres gedeblokkeerd kan worden en je wil dat ik hier naar ga kijken stuur mij dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer (alleen wanneer je klant bij ons geweest bent)

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé EM,

De IT afdeling vraagt of je opnieuw wil proberen in loggen in de mijntele2 omgeving en als dit niet lukt om je tijdelijke bestanden en cookies e.d. te verwijderen of via een browser inloggen die je niet eerder geprobeerd hebt.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb geen reactie gekregen en ga het topic daarom sluiten