beantwoord

Melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

  • 25 February 2020
  • 2 reacties
  • 484 x bekeken

Ik ben al enige tijd niet meer in mijn Zonnet account geweest. Nu ik hier weer moest zijn kreeg ik bij het inloggen de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals.

Bij het opvragen van mijn wachtwoord werd er een bericht gestuurd naar mijn oude telefoonnummer en deze kan ik dus niet meer ontvangen.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Gr.Rob

 

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 18 March 2020, 09:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Het kan zijn dat je adres dan geblokkeerd is, omdat het een lange tijd niet is gebruikt. Ik wil dit graag voor je nakijken. Ik heb dan de volgende gegevens van je nodig. Zou je die door kunnen geven? 

  • Volledige adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Je mag dit in een privébericht naar me toe sturen. -→ Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

In privebericht gesproken en wegens inactiviteit gesloten.