Mappen zonnet mail

• 7 februari 2016
  • 20 reacties
  • 641 x bekeken

Beste,

Mijn mappen werken niet meer bij zonnet mail. als ik een bericht naar een specifieke map wil verplaatsen kan ik wel op het icoontje klikken maar verplaatsten ho maar werkt niet.
Kan het iets met de carnaval te maken hebben ?
Graag een tip of een reactie dat er misschien weer onderhoud of iets gepleegd is waardoor er iets veranderd is ?

Vincent

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hey Vincent,
Wat raar zeg dat je berichten niet kan verplaatsen.
Dat zou natuurlijk wel gewoon moeten kunnen.
Op welke manier bekijk je je mail? Gebruik je Webmail van Tele2 of een e-mail client, zoals Outlook?
Als je het via webmail checkt, kan je dan eens proberen om een andere browser te gebruiken? Dit zou het probleem ook kunnen verhelpen.
En werkt het op een andere computer misschien wel? Het kan ook zijn dat er iets niet goed staat bij je computer of browser.
Deze, en nog meer tips, kan je hier vinden: Webmail Handige tips - Tele2
Laat me weten of dit heeft gewerkt.
Vriendelijke groet,
Ben
Helaas als ik op het icoontje van verplaatsen ga staan klap de legenda wel uit met de diverse mogelijkheden maar werken doet het niet. De legenda met mogelijkheden klap uit en verplaatst of kopieert dus niet.
Geen idee niet op mijn werk ( andere computer) en dus ook thuis.

Grt,

Vincent
Reputatie 6
Badge +5
Hey Vincent,
Bedankt voor je reactie.
Is dit het geval met verschillende browsers ook?
Dat kan ik niet helemaal opmaken uit je bericht.
En gebruik je de webmail-omgeving of een e-mailclient?
Groeten,
Ben
Beste Ben.

Webmail- omgeving en Explorer. Welke versie geen idee maar de meest recente.
Kan iemand of een bedrijf je web-mail hacken ??

Groet,

Vincent
Badge +5
Weet je zeker dat het Internet explorer is, of heb je Windows 10 en gebruik je Edge (deze is standaard in Windows 10)?
Edge ondersteund heel veel websites en technieken niet.

Zoals je ziet lijken ze op elkaar, maar links is Edge en Rechts is Internet Explorer.
Bas 2577,

Nee geen Windows 10.. Weg daar daarmee.
Windows 7
Beste Bas 2577,

Heeft altijd gewerkt en nu ineens niet meer d 'as toch raar.
Badge +5
Beste Bas 2577,

Heeft altijd gewerkt en nu ineens niet meer d 'as toch raar.

Ja, dat is raar.

Heb je je internetcache en cookies etc al eens geleegd?

Verder zou het kunnen liggen aan een windows update voor IE (als deze afgelopen dagen is geïnstalleerd)
En anders iets met account rechten in de webmail aangezien je niet verplaatsen kan, maar dat moeten ze bij Tele2 even controleren.
Allemaal al check dubbel check maar werken helaas.
Nee tele2 is denk ik de gemachtigde in deze.
Morgen weer met de MODERATOR aan de slag
Reputatie 6
Badge +5
Het blijft vreemd dat deze optie in eens niet meer te gebruiken is onderaan40.
Ik heb alles nog even nagelezen en kan moeilijk nu bepalen wat een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn.
Je hebt verschillende browsers geprobeerd, cache geleegd en cookies verwijderd.
Dat zijn de eerste stappen.
Ik weet niet of het relevant is, maar email verzenden en ontvangen gaat wel allemaal? Daar krijg je geen foutmeldingen etc.?
Kan je ook nog nieuwe mappen aanmaken? Werken deze dan wel?

Groet,
Ben
Beste Ben,

Jazeker wel ontvangen en verzenden maar ga effe kijken wat mappen betreft.
Later.
Nu is er wederom een probleem bij gekomen. Kan berichten niet meer deleten. Open bericht en icoon om te verwijderen krijgt automatisch een lichte kleur. Dus verwijderen berichten werkt niet meer en kan mappen niet meer indelen of berichten verplaatsen. Iemand ook dit probleem.
Reputatie 6
Badge +5
Jeetje onderaan40,
Het werkt niet echt soepeltjes, zo te merken.
Dat is wel echt vervelend ja.
Deleten van berichten werkt niet dus? Dat is echt heel vreemd. Deze melding heb ik echt nog niet eerder gezien.
Werkt het ook niet vanuit het overzicht (de inbox)? Kan je dan wel de mails deleten?

En heb je nog gekeken of het werkt met nieuwe mappen?
Hou me op de hoogte.
Groet,
Ben
Beste Ben van Tele2.

Heb net ingelogd en tot mijn grote verbazing werkt het icoon weer om berichten te deleten.
Verder zie ik dat de lay-out van de knoppenbalk om berichten te verplaatsen of kopiëren weer zijn normale plaatst heeft in de knoppenbalk. Heel vreemd allemaal en krijg echt het vermoeden dat er misschien iets fout heeft gezeten of in mijn gedeelde netwerk of bij tele2.
Maar nu werkt het weer dus afwachten maar in ieder geval dank voor de getoonde interesse en eventuele medewerking om dit probleem op te lossen.

Onderaan40
Herstel, helaas het verplaatsen en/of kopiëren werkt nog steeds niet. Her deleten wel maar dit blijft vervelend.

Grt,

Onderaan40
Reputatie 6
Badge +5
Hi onderaan40,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf ook nog even onderzoek gedaan en de vraag voorgeleid aan onze technici hier.
Er zijn meer klanten die last hebben van deze problemen. Hoogstwaarschijnlijk is het een conflict tussen Windows 10 en de webmail.
Het conflict zit waarschijnlijk tussen de browsers en het besturingssysteem.
Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak en hoe dit komt.
Echter kan ik geen indicatie geven wanneer dit mogelijk opgelost wordt.
Ik wil je dus vragen om het op verschillende browsers nog een keer te proberen.
En wellicht kan je op een andere computer inloggen en het dan nog een keer proberen om te kijken of het daar wel werkt.
Als je nog vragen hebt, hoor ik dat natuurlijk graag van je.
Groet,
Ben
Beste Ben,

Dank voor dit bericht.
Nu wacht ik het gewoon af en ga inderdaad eens op een andere computer met andere browser kijken of het probleem zich voort blijft doen.

Grt,

Vincent
Reputatie 6
Badge +5
Graag gedaan Vincent.
Ik hoor het graag als het op een andere computer wel lukt (eentje die niet draait op Windows 10 uiteraard).

Groet,
Ben
Is hier inmiddels een oplossing voor gevonden? Wij hebben hetzelfde probleem, met twee zonnet-adressen. Geen updates, geen windows 10, verschillende apparaten.
Badge +5
@ Ben

Dat het niet met windows 10 te maken heeft was al lang duidelijk , Onderaan40 gebruikt ook geen Windows 10.

Ik gebruik trouwens wel Windows 10 pro en heb geen last met Webmail van mijn Zonnet accounts. Niet in Edge, niet in Internet Explorer en niet in Firefox. Werkt allemaal prima.