beantwoord

Mailtjes nog steeds meer dan één keer verzonden

• 23 april 2019
  • 1 reactie
  • 60 x bekeken

14 dagen geleden stelde ik het probleem aan de orde dat mailtjes die vanuit outlook worden verzonden soms (tientallen) minuten lang in het Postvak UIT blijven staan; en als ze dan eindelijk verzonden zijn blijkt de ontvanger meerdere keren (tot tientallen keren) hetzelfde mailtje te hebben gekregen.
Anton van Tele 2 antwoordde vrij snel, mede naar aanleiding van soortgelijke klachten van anderen: "Het is op dit moment erkend als een bekende (kleine) algemene storing. De technische dienst heeft inmiddels genoeg voorbeelden en ze zijn hard bezig met het zoeken naar de oorzaak en de bijbehorende oplossing!"

Maar helaas, dezer dagen overkwam me weer enige keren hetzelfde euvel; is dit niet definitief op te lossen?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 24 april 2019, 10:47

We zijn nog steeds druk bezig om het op te lossen. Alle updates over dit probleem kun je lezen in dit topic. Totdat het is opgelost kun je probleemloos de webmail van ons gebruiken. Ik sluit hierbij dit topic, omdat het in andere topics al wordt behandeld.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
We zijn nog steeds druk bezig om het op te lossen. Alle updates over dit probleem kun je lezen in dit topic. Totdat het is opgelost kun je probleemloos de webmail van ons gebruiken. Ik sluit hierbij dit topic, omdat het in andere topics al wordt behandeld.

Groeten Anton