beantwoord

Mailbox webmail verwijdert niet alles

• 4 mei 2019
  • 3 reacties
  • 124 x bekeken

Sinds een paar weken blijft mijn mailbox van tele2 webmail op 12% staan. Alle mappen zijn leeg. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 mei 2019, 11:13

Hé GeertJDR,

Heb je ook de prullenbak geleegd en gekeken of er nog verborgen mappen zijn via de instellingen? Dit kan je op de volgende manier controleren en aanpassen:

1. Login op de webmail
2. Ga naar instellingen (rechtsbovenin)
3. Selecteer de optie mappen, kijk of er mappen verborgen zijn. Als er vinkjes uit staan is dit het geval.
4. Controleer ook of de nog niet volledig verwijderde berichten ook op zichtbaar ingesteld staan via instellingen > Serverinstellingen > Verwijderde berichten niet tonen. Hhier moet het vakje uitgevinkt zijn.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé GeertJDR,

Heb je ook de prullenbak geleegd en gekeken of er nog verborgen mappen zijn via de instellingen? Dit kan je op de volgende manier controleren en aanpassen:

1. Login op de webmail
2. Ga naar instellingen (rechtsbovenin)
3. Selecteer de optie mappen, kijk of er mappen verborgen zijn. Als er vinkjes uit staan is dit het geval.
4. Controleer ook of de nog niet volledig verwijderde berichten ook op zichtbaar ingesteld staan via instellingen > Serverinstellingen > Verwijderde berichten niet tonen. Hhier moet het vakje uitgevinkt zijn.

Laat je weten of het gelukt is?
Hallo Kevin,

Het is gelukt, ik had verborgen mappen.
Dank je voor de snelle reactie.

Groet,
GeertJDR
Reputatie 5
Badge +2
Hé GeertJDR, fijn om te horen dat het gelukt is!

Fijne dag verder!