beantwoord

Mailbox webmail verwijdert niet alles

• 2 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 4139 x bekeken

Sinds een paar weken blijft mijn mailbox van tele2 webmail op 14% staan. Alle mappen zijn leeg. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Anita Lans 2 augustus 2018, 16:10

Bedankt voor het privébericht ik heb je mailbox gereset. Zou je kunnen kijken of alles weer goed staat?

En opgelost! Bedankt voor de snelle reactie 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat is niet iets wat jij kan oplossen. Het kan zijn dat de teller niet goed staat / vast staat. Wat ik kan doen is je mailadres even opnieuw laten synchroniseren met onze servers. Dit lost het probleem vaak op. Indien je dit graag wil zou k graag een privébericht met de volgende gegevens:
  • Je naam
  • Volledig adres waar het mailadres op geregistreerd staat
  • Je geboortedatum
  • mailadres waar dit probleem over gaat

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het privébericht ik heb je mailbox gereset. Zou je kunnen kijken of alles weer goed staat?

En opgelost! Bedankt voor de snelle reactie 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan.
Sinds een paar weken blijft mijn mailbox van tele2 webmail op 14% staan. Alle mappen zijn leeg. Hoe los ik dit op?

Beste Jasper,
Ik heb hetzelfde probleem, wil je mijn mailbox ook resetten.
Reputatie 5
Badge +3
Hey @GeertJDR,

We kunnen dit doen maar ik moet je wel vragen een eigen topic aan te maken.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper