beantwoord

mailbox vol

  • 2 november 2018
  • 3 reacties
  • 238 x bekeken

Ik krijg regelmatig klachten dat mijn mailbox vol is. Via de webmail kan ik inderdaad zien dat hij op 89 % staat. Er staan amper berichten in de mailbox en het zijn geen grote bestanden. Ook de prullenbak is leeg.
Hoe kan ik dit oplossen? Of moet Tele2 dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 5 november 2018, 10:26

Hé pjvanrossumotte

Kan het zijn dat het opgelost is? Ik heb namelijk je e-mail adres gesynchroniseerd en zie daarbij geen problemen

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé pjvanrossumotte

Kan het zijn dat het opgelost is? Ik heb namelijk je e-mail adres gesynchroniseerd en zie daarbij geen problemen

Groet, Kevin
Ja, klopt. Na wat heen en weer chatten met de virtuele assistent kreeg ik een echte helpdeskmedewerker in de chat. Deze heeft mijn mail gereset. Ineens had ik een inbox met meer dan 400 berichten. Dat was waarschijnlijk het probleem. Ik heb alles verwijderd en de mail werkt weer.
Reputatie 5
Badge +2
Dat is goed om te horen, bedankt voor het melden!

Groet, Kevin