Mailbox vol

Wanneer ik mezelf een e-mail stuur (naar zonnet) krijg ik de melding dat mijn mailbox vol zit.
Al anderhalve week ontvang ik geen mail meer in mijn inbox....maar mijn webmail inbox zegt dat mijn mailbox 0% vol zit -> en dat is ook niet waar want er zit nog wel wat mail in!?

Hellup????
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum, jooootje75!

Het percentage lijkt niet te kloppen. Ik wil je aanraden om je mailbox op te schonen, omdat de melding over een volle e-mailbox leidend is. Je kan het beste al je mappen bij langs gaan om e-mail te verwijderen, het is wel belangrijk dat je hierna de prullenbak ook leegt. Laat je weten of dit het heeft opgelost?

Groetjes Christel
Hallo Christel,

Het is niet gelukt...

Het percentage van mijn mailbox staat linksonder op 0%.....echter er zitten gewoon berichten in mijn inbox (tot 12 april, daarna niet meer)
Trash etc is leeg....dat wel..

Groeten,
Jooootje

Christel van Tele2 schreef:

Welkom op het forum, jooootje75!

Het percentage lijkt niet te kloppen. Ik wil je aanraden om je mailbox op te schonen, omdat de melding over een volle e-mailbox leidend is. Je kan het beste al je mappen bij langs gaan om e-mail te verwijderen, het is wel belangrijk dat je hierna de prullenbak ook leegt. Laat je weten of dit het heeft opgelost?

Groetjes Christel

Reputatie 3
Badge +2
Heb je de inbox ook opgeschoond en vervolgens de prullenbak? In de Zonnet-mailbox kan 25MB aan data, zeker als je mails met foto's o.i.d. hebt zit je hier al snel op 😉
Ik heb geen idee hoe het kan....
Maar mijn mailbox heeft zich kennelijk hersteld 🙂
Het werkt weer.
Dank in ieder geval!
Reputatie 3
Badge +2
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, jooootje75 🙂. Top dat het is verholpen!