beantwoord

Mailbox raakt vol, hierdoor geen e-mail

Omdat de mailbox van tele2 steeds voller blijft ookal leeg ik hem, verdwijnt er telkens mail. Ik ontvang dan geen mails meer tot ik hem leeg. Dit was al zo maar ik moet hem nu steeds vaker legen omdat hij vol blijft. (71%) en dat was steeds (38%)na legen. Ik baal dat ik steeds mails verlies. En dat ik hem steeds vaker moet legen... Wat kan ik hier aan doen? Ik kan de klantenservice zo moeilijk bereiken? Ik heb een outlook programma en een webmail van tele2.
Groetjes Agaat

icon Beste antwoord door Patrick van Tele2 1 mei 2018, 09:06

Hi Roosjes14,

Staat de optie in outlook 'laat een kopie achter op de server' aan? Deze zou je kunnen uitschakelen zodat je mailbox niet meer vol raakt. Je hebt dan wel alleen je e-mails in de outlook staan, niet meer op de webmail!

Groetjes,
Patrick van Tele2

Bekijk origineel bericht

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Roosjes14,

Staat de optie in outlook 'laat een kopie achter op de server' aan? Deze zou je kunnen uitschakelen zodat je mailbox niet meer vol raakt. Je hebt dan wel alleen je e-mails in de outlook staan, niet meer op de webmail!

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi Patrick
Ik weet dat zo niet. Ik ga het uitzoeken en dan reageer ik nog hier. Hopelijk werkt het want ik raak zoveel mail kwijt. Bedankt voor je reactie
Groetjes van Agaat
Reputatie 4
Badge +3
Hi Roosjes14,

Is het gelukt met het vinden van de gegeven optie?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi Patrick het spijt me dat ik nu pas reageer, ik ben behoorlijk ziek geweest. Het schiet niet op met de email, ik zet elke keer die optie uit, die jij noemt. het gaat dan twee dagen goed maar dan staat hij om de een of andere reden weer "aan" . Dus ik zit met mijn handen in mijn haar. Heb jij een oplossing want ik overweeg echt om mijn hotmail account actief te gaan gebruiken en deze te laten vervallen omdat dit zon gedoe is, ik ben nu alweer mails kwijt groetjes Agaat
Reputatie 4
Badge +3
Geen probleem, ik hoop dat je inmiddels beetje bent opgeknapt?!
Ja lastig.. Heb je misschien het mail account nog op andere apparaten ingesteld?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hoi Patrick ja ik voel me veel beter gelukkig. Ja hij staat ook op mijn mobiel. Ik heb hem zojuist daar ook ingesteld. Even afwachten wat hij nu doet. En dan laat ik het weten. Groetjes en heel erg bedankt voor je hulp.

Reageer