beantwoord

Mailbox opeens 100% vol

• 6 juli 2019
  • 13 reacties
  • 308 x bekeken

Bij het LEGEN van de mailbox kreeg ik bij rond 70% opeens 100% vol in beeld.

Ik kan geen mail meer ontvangen en lijkt ook niet versturen.

mailadres; *** Reactie weggehaald door moderator ***

Voor ons erg belangrijk, is correspondentieadres van vakantie boeking.

Wat ik ook weggooi aan mail, blijft op 100%.
icon

Beste antwoord door Olaff1 8 juli 2019, 17:39

Heb inmiddels geschoond onder 20Mb. Verbaasde mij alleen dat ik tijdens opschonen opeens de ruimte 20Mb kreeg toegewezen terwijl deze groter was. Maar is misschien nog een oude instelling geweest die nu dan herzien is, begrij anders niet hoe tijdens deleten van mail opeens van 70% naar 100% kan, zonder dat nieuwe mail werd opgehaald.

Bedankt voor de reactie in ieder geval,
Olaf
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 7
Badge
Je kunt je e-mailadres beter niet op een openbaar forum zetten, want dan is je mailbox heel snel vol met spam. Vraag een Tele2 moderator om je e-mailadres uit het topic te halen.
Reputatie 4
Badge +1
Heb je ook je de prullenbak van je mail geleegd, die telt namelijk ook mee.
Heb alles geleegd. Maar niets helpt. Toont direct 100% terwijl met muis op icoon zie ik 40mb/20mb
Wie is tele3 moderator?
Tele2
Reputatie 4
Badge +1
Moderators hebben van Tele2 achter hun naam staan.

Je opent en bekijkt nu via een mailprogramma je mail?
Als je inlogt via webmail, dan zie je vaak dat de prullenbak nog vol zit ook al geeft je mailprogramma aan van niet, ik zou dat eerst eens bekijken.
Reputatie 7
Badge
Tele2
Zodra een Tele2 moderator je topic bekijkt dan zal die je e-mailadres uit de post verwijderen.
beste Malamute,
Was het maar zo simpel. Het is iets op mailserverniveau bij de provider.
Prullebak is gereduceerd van 500 naar 28 mailtjes.
Zoals al aangegeven, bij het weggooien van mail, en mijn box van 92% terugbrengen naar rond 70, sprong opeens het icoon naar 100%. Mail deleten/ prullebak legen helpt niet, inmiddels 4Mb weggegooid, blijft op 100%/
Lijkt of mijn ruimte is gehalveerd. was 40 nu 20mb... zucht
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Olaff,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je mailbox op 100% blijft staan terwijl je al heel veel mailtjes hebt verwijderd. Ik wil dit graag even vanuit hier nakijken.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

• Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
  • E-mailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Heb inmiddels geschoond onder 20Mb. Verbaasde mij alleen dat ik tijdens opschonen opeens de ruimte 20Mb kreeg toegewezen terwijl deze groter was. Maar is misschien nog een oude instelling geweest die nu dan herzien is, begrij anders niet hoe tijdens deleten van mail opeens van 70% naar 100% kan, zonder dat nieuwe mail werd opgehaald.

Bedankt voor de reactie in ieder geval,
Olaf
Reputatie 3
Badge +1
Dat zal dan inderdaad een oude instelling zijn geweest. Mocht het probleem weer voorkomen dan hoor ik dat graag. Ik laat het topic nog even open staan.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik besloten het topic te sluiten.

Groeten Anton