beantwoord

Mailbox (niet) vol

• 6 maart 2019
  • 9 reacties
  • 290 x bekeken

Ik heb al jaren een Zonnet mailadres. Nu heb ik pas mijn mappen opgeruimd - was 88 pct in gebruik) maar ondanks dat alle mappen nu zijn opgeschoond staat het percentage ineens op 100 in gebruik en ik krijg daarom al dagen geen mail meer binnen. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 6 maart 2019, 13:13

Zijn er ook verborgen mappen waarin email berichten staan (ga naar instellingen > mappen de mappen die niet zijn aangevinkt zijn verborgen). Als ook dit het probleem niet oplost dan zal je mailbox gesynchroniseerd moeten worden. Om de synchronisatie te kunnen uitvoeren heb ik dan je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig. Deze kun je via een privé bericht doorsturen. Privébericht naar Michiel Ook ontvang ik graag het email adres waarmee je dit probleem ondervind.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi Stimbo,
Welkom bij ons forum! Heb je na het opruimen van de mappen de prullenbak ook geleegd? De inhoud van de prullenbak wordt namelijk ook meegenomen in totale opslag.
Michiel
Tks Michiel. Ja, heb ik ook gedaan, is leeg maar blijft toch op 100 pct in gebruik staan...
Reputatie 1
Badge
Zijn er ook verborgen mappen waarin email berichten staan (ga naar instellingen > mappen de mappen die niet zijn aangevinkt zijn verborgen). Als ook dit het probleem niet oplost dan zal je mailbox gesynchroniseerd moeten worden. Om de synchronisatie te kunnen uitvoeren heb ik dan je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer nodig. Deze kun je via een privé bericht doorsturen. Privébericht naar Michiel Ook ontvang ik graag het email adres waarmee je dit probleem ondervind.
Ok, maar ik heb geen Tele2 account, alleen een (oude) zonnet mailbox
Reputatie 1
Badge
Inlog voor het Tele2 account zijn gelijk aan inlog voor de mailbox, je hebt alleen niet het volledig @zonnet.nl email adres nodig.
Enig idee wanneer de problemen met synchronizatie zijn opgelost? Al vier dagen geen mail meer..😞
Reputatie 1
Badge
Helaas is dat niet bekend.
Hallo Michiel, is er inmiddels iets bekend over het synchronizeren?
Reputatie 1
Badge
Tot op heden is er nog niet iets bekend. Zodra er meer bekend is zal ik dit bij deze post toevoegen.