beantwoord

mailbox leeg

  • 16 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 197 x bekeken

Vorige maand bleek mijn mailbox opeens leeg te zijn, ik heb het even aangekeken maar het heeft zich nog steeds niet hersteld. Zouden jullie dit kunnen verhelpen, met bijv. een reset.
Bij voorbaat hartelijk dank.

pam
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 16 augustus 2018, 13:08

Log eens opnieuw in? Als het goed is is het opgelost!?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Vorige maand bleek mijn mailbox opeens leeg te zijn, ik heb het even aangekeken maar het heeft zich nog steeds niet hersteld. Zouden jullie dit kunnen verhelpen, met bijv. een reset.
Bij voorbaat hartelijk dank.

pam


Dat kan!. Al weet ik niet helemaal zeker of het na 1 maand nog zou kunnen. Ik weet niet hoe lang een back-up bewaard word.

Vul in ieder geval even uw profiel gegevens in en dan zal een Moderator (Te herkennen aan Van Tele2 in de naam) hier naar kijken zodra hij/zij tijd heeft :)

Fijne dag!
Reputatie 5
Badge +3
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mailadres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Log eens opnieuw in? Als het goed is is het opgelost!?

Groetjes,
Patrick van Tele2