beantwoord

mailbox leeg


Gistereavond terwijl ik ingelogd op mijn webmail berichten aan het lezen was verdween ineens al mijn mail. Conclusie mailbox leeg. Vorig jaar is me dat ook een keer overkomen. Tele 2, wederom graag actie.

icon Beste antwoord door Patrick van Tele2 4 mei 2018, 15:19

Bedankt voor het versturen van je gegevens! Zou je eens opnieuw kunnen inloggen op de webmail?

Groetjes,
Patrick van Tele2

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor het versturen van je gegevens! Zou je eens opnieuw kunnen inloggen op de webmail?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Dank u wel, inmiddels weer ingelogd geweest en alle mail weer terug in mailbox!
Fijne dag!