beantwoord

Mailbox is vol en blijft vol

• 15 april 2019
  • 3 reacties
  • 209 x bekeken

Aan mij gestuurde mails komen al enkele dagen niet meer aan omdat mijn mailbox vol zou zijn.
Ik heb heel veel weggegooid, maar hij wordt niet leger. Kunnen jullie dit resetten?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 16 april 2019, 15:10

Aan mij gestuurde mails komen al enkele dagen niet meer aan omdat mijn mailbox vol zou zijn.
Ik heb heel veel weggegooid, maar hij wordt niet leger. Kunnen jullie dit resetten?

Welk percentage zie je staan wanneer je je inlogt in de webmail? Heb je ook de hele prullenbak en spam box al leeg gemaakt? Helaas kan ik het vanuit hier niet resetten. We zijn bezig om ons privacyprotocol aan te scherpen. Zo lang dit in onderzoek is mogen wij geen wachtwoorden, e-mails en gebruikersnamen doorgeven. Ook het resetten mogen wij nu niet doen.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welk percentage zie je staan wanneer je je inlogt in de webmail? Heb je ook de hele prullenbak en spam box al leeg gemaakt? Helaas kan ik het vanuit hier niet resetten. We zijn bezig om ons privacyprotocol aan te scherpen. Zo lang dit in onderzoek is mogen wij geen wachtwoorden, e-mails en gebruikersnamen doorgeven. Ook het resetten mogen wij nu niet doen.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Is het inmiddels al opgelost?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Aangezien ik nog geen reactie van je heb ontvangen sluit ik bij deze het topic.

Groeten Anton