beantwoord

mailbox in 1x leeg

• 15 juli 2018
  • 8 reacties
  • 3932 x bekeken

Goedemiddag,

Voor de 2e keer in een paar dagen tijd is mijn inbox helemaal leeg.
ik was al blij dat ik ze na 4 dagen terug had en nu is mijn mailbox weer leeg.
waarom gebeurd dat steeds en duurt het ook zo lang voordat ik de mail terug krijg?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 16 juli 2018, 16:18

Het probleem dat je e-mail soms verdwijnt is nog in onderzoek, vaak kunnen wij dit (tijdelijk) voor je oplossen. Als je e-mails nogsteeds niet terug zijn stuur mij dan een prive bericht om welk e-mail adres het gaat en dan ga ik voor je kijken!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Een web based email programma heeft altijd zijn negatieve kanten, maar dat heb je al ondervonden.
Daarom is het ook beter om een email client te gebruiken, dan heb jij je emails fysiek op je (een) harde schijf staan.
Een back up maken is ook altijd aan te raden.

Hoe het komt kan allerlei oorzaken hebben, daar heb ik geen zicht op.
Hoe ze dan weer miraculeus terug komen, dan wordt er denk ik een image terug gezet en voilà ze zijn er weer.
Maar dan ben je erg afhankelijk van je provider, het beste is om dat niet te zijn.
Vandaar ook het email client n back-up advies
Reputatie 7
Badge
Neem een gratis Outlook of Gmail adres en laat dat de mail bij je provider ophalen. Die diensten laten geen mail verdwijnen. Je mail kan je dan ook met een e-mail cliënt lezen (die gewoon weergeeft wat online staat). Je kunt dan ook je mail op een tablet, telefoon of in een browser lezen. Je mail uitsluitend lokaal in een cliënt opslaan zou ik zeker niet aanraden. Je kunt het dan niet ook op je telefoon, tablet, etc lezen.
Reputatie 5
Badge +2
Het probleem dat je e-mail soms verdwijnt is nog in onderzoek, vaak kunnen wij dit (tijdelijk) voor je oplossen. Als je e-mails nogsteeds niet terug zijn stuur mij dan een prive bericht om welk e-mail adres het gaat en dan ga ik voor je kijken!

Groet, Kevin
Hoi Kevin,

We hebben de mails inderdaad nog niet terug.
Ons e-mail adres is **Verwijderd door moderator - Let op: dit is een openbaar forum!**

Mvg, Linda
Reputatie 5
Badge +2
Hé Linda,

Ik heb je mailbox gesynchroniseerd en als het goed is zijn je verdwenen e-mail weer terug!

Groet, Kevin
Hoi Kevin,

Super bedankt ze zijn inderdaad terug!
Weet je al wat de oorzaak is/was dat de e-mails 2 x kort na elkaar zomaar verwijderd zijn?

Mvg Linda
Reputatie 5
Badge +2
Waar het precies aan ligt weet ik niet, wel is de e-mail afdeling bezig om dit probleem in kaart te brengen en het op te lossen.

Mocht het weer voorkomen laat het maar even weten, dan zal ik de mailbox weer voor je synchroniseren!

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Gezien ik langere tijd niets meer van je gehoord heb zal ik het topic sluiten

Klik hier als je een nieuw topic wil openen.