beantwoord

Mailbox 100% vol

  • 22 juli 2018
  • 2 reacties
  • 271 x bekeken

Beste Tele2 moderator,
Ik heb een zelfde probleem, mappen verwijderd, leeg gemaakt maar hij blijft op 100% vol staan.
Kun je mijn mailbox wellicht een reset geven?

Gr.
Barry
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 23 juli 2018, 11:06

Hé Barry,

Ik heb je post even naar een nieuw topic verplaats zodat de gesprekken met de topic aanmaken en die van jou niet door elkaar lopen en daarmee het overzicht bewaard blijft

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende info?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres waar het om gaat

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Barry,

Ik heb je post even naar een nieuw topic verplaats zodat de gesprekken met de topic aanmaken en die van jou niet door elkaar lopen en daarmee het overzicht bewaard blijft

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende info?

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres waar het om gaat

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Omdat ik geen privébericht of nieuwe reactie van je gekregen heb ga ik nu het topic sluiten