beantwoord

mailbericht niet zichbaar

• 4 juni 2019
  • 5 reacties
  • 1022 x bekeken

vanaf 14-08-2018 zijn mijn alle mailberichten niet zichbaar
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 5 juni 2019, 12:05

Hé Meraba,

Bedankt voor je bericht. Aan de foutmelding te zien zit je e-mail box vol of het mailtje dat je stuurt bevat een grote bijlage waar niet meer genoeg ruimte voor is. De oplossing is dan om mailtjes te verwijderen via de webmail zodat er weer ruimte vrij komt, vergeet niet om de prullenbak ook te legen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé meraba,

Zou je iets meer kunnen toelichten wat je precies bedoeld? Gebruik je daarnaast een e-mail cliënt zoals bijv. outlook, de webmail of beide?

Groet, Kevin
ik heb andere mail adres. Als ik via zonnet.nl mailje stuur ,dan is het gelukt. Van mjn andere mail adres heb ik een mail naar zonnet.nl mail adrese gestuurd. Daarna kan ik deze mail heb ik niet gezien .
Als ik een mailje naar mijn zonnet mail adres stuurd,dan onvang ik onderstaande malding.
"This is the mail system at host deliver02.zonnet.isp-net.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: maildir delivery failed: "Sorry, the user's maildir has
overdrawn his diskspace quota"
Reputatie 5
Badge +2
Hé Meraba,

Bedankt voor je bericht. Aan de foutmelding te zien zit je e-mail box vol of het mailtje dat je stuurt bevat een grote bijlage waar niet meer genoeg ruimte voor is. De oplossing is dan om mailtjes te verwijderen via de webmail zodat er weer ruimte vrij komt, vergeet niet om de prullenbak ook te legen.
Reputatie 5
Badge +2
Hopelijk is het gelukt, omdat je niet meer gereageerd hebt ga ik het topic bij deze sluiten.