beantwoord

mail weer verdwenen

  • 26 februari 2019
  • 2 reacties
  • 59 x bekeken

En weer zijn mijn mails weg. 2de keer in 2 dagen tijd. Wordt er nu toch wel een beetje simpel van.
Het is een tijdje minder geweest, maar de laatste tijd weer wekelijks en nu zelfs dagelijks.
Het is nu al langer dan een half jaar ellende en ben er behoorlijk klaar mee!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 27 februari 2019, 10:48

Hé desiv,

Ik heb je mailbox gesynchroniseerd maar in de logs zie ik geen verschil, mogelijk heb je zelf al gebeld met de klantenservice?

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem gewoon een email account bij een email leverancier. Een internet provider levert internet toegang. Daar zijn ze goed in, de rest is ballast en geen formeel onderdeel van een internetlijn levering.
Reputatie 5
Badge +2
Hé desiv,

Ik heb je mailbox gesynchroniseerd maar in de logs zie ik geen verschil, mogelijk heb je zelf al gebeld met de klantenservice?

Groet, Kevin