beantwoord

Mail verzenden via iPad lukt niet

  • 18 december 2015
  • 4 reacties
  • 2033 x bekeken

Op mijn i-Pad ontvang ik wel email, maar verzenden lukt niet. Ik krijg de melding "e-mail versturen mislukt".
De instellingen zijn:
Uitgaand: SMTP.versatel.nl poort 110
Zet verwijderde berichten in aangevinkt
Verwijder na één week
Gebruik SSL ingeschakeld
Identiteitscontrole wachtwoord ingeschakeld
Verwijder van server nooit

S/MIME niet ingeschakeld
icon

Beste antwoord door agbhgv 22 december 2015, 14:27

Hi agbhgv,

Goed dat je een opsomming hebt gemaakt van jouw instellingen. Voor uitgaande mail bij een Versatel of Zonnet e-mail adres gebruik je smtp.versatel.nl (zonder hoofdletters) en poort 25. Zou je dit willen wijzigen? Ik hoor dan graag of het werkt.

Groetjes,
Rick

Tip: We hebben ook een pagina met de volledige mail-instellingen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi agbhgv,

Goed dat je een opsomming hebt gemaakt van jouw instellingen. Voor uitgaande mail bij een Versatel of Zonnet e-mail adres gebruik je smtp.versatel.nl (zonder hoofdletters) en poort 25. Zou je dit willen wijzigen? Ik hoor dan graag of het werkt.

Groetjes,
Rick

Tip: We hebben ook een pagina met de volledige mail-instellingen
Hi agbhgv,

Goed dat je een opsomming hebt gemaakt van jouw instellingen. Voor uitgaande mail bij een Versatel of Zonnet e-mail adres gebruik je smtp.versatel.nl (zonder hoofdletters) en poort 25. Zou je dit willen wijzigen? Ik hoor dan graag of het werkt.

Groetjes,
Rick

Tip: We hebben ook een pagina met de volledige mail-instellingen
Alles zonder hoofdletter was al gedaan, poort 25 ook.
WEL SSL UITGESCHAKELD. Verzenden lukt nu wel.
Bedankt.
Reputatie 4
Badge +3
Fijn om te horen, agbhgv!