beantwoord

mail verstuurd naar mijn @versatel komen niet aan

• 7 september 2019
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

Vorig jaar had ik ook enkele malen dit probleem. Enkele naar mij gestuurde mail daardoor gemist.
Mail zonder en met attachment (paar Mb) komen niet aan. Na inloggen op webmail blijkt de inbox nagenoeg leeg. Dus daar zal niet het probleem zijn. Eerder over dit probleem gebeld. Er kon mij geen duidelijke verklaring gegeven worden. Het is vervelend omdat ik met solliciteren bezig ben.
Zodoende soms geen mail ontvang van coaches en werkgevers. Iiig ben ik niet zeker van juiste ontvangst van toegestuurde mail.
Hoe is dit probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door theocoppes 7 september 2019, 19:04

Ja, met 30 MB ruimte in de mailbox en maximale bijlage van 2 MB. Dat was twintig jaar geleden, toen was het trouwens nog 20 MB, erg royaal. Toen hadden we gewone Platte tekst berichtjes met kleine attachments. Nu met PDF, met geïntegreerde plaatjes is dat achterhaald. Als ze iedereen enkele GB ruimte geven wordt het te duur voor een prijsvechter. Dus een mail bij Gmail of zo is gratis en blijft actief bij verandering van provider.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zou echt een ander email adres gebruiken voor zulke belangrijke berichten. Gmail of outlook. Tele2 is een internet access provider. Email is bijzaak om de factuur te kunnen sturen.
Email zit toch in het pakket waarvoor ik betaal en hoort dan toch goed te werken?
Reputatie 5
Badge +1
Ja, met 30 MB ruimte in de mailbox en maximale bijlage van 2 MB. Dat was twintig jaar geleden, toen was het trouwens nog 20 MB, erg royaal. Toen hadden we gewone Platte tekst berichtjes met kleine attachments. Nu met PDF, met geïntegreerde plaatjes is dat achterhaald. Als ze iedereen enkele GB ruimte geven wordt het te duur voor een prijsvechter. Dus een mail bij Gmail of zo is gratis en blijft actief bij verandering van provider.
Reputatie 7
Badge +4
Email is een gratis dienst en best effort. Ook zonder een betaald internet access abonnement kun je email gebruiken. Maar het is echt een simpele mailbox van 30mb...