beantwoord

mail verdwenen uit mijn inbox

• 21 mei 2019
  • 6 reacties
  • 117 x bekeken

De mails uit mijn inbox zijn verdwenen. Kunnen jullie ze alsjeblieft synchroniseren/terug plaatsen. Alvast hartelijk bedankt!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 27 mei 2019, 11:00

Bedankt voor je bericht Geert,

Versatel e-mail adressen kunnen niet gesynchroniseerd worden, het probleem waarbij synchronisatie een oplossing is speelt ook alleen maar bij Tele2 e-mail adressen. Dat er e-mail mist uit je inbox zal dus een andere oorzaak moeten hebben. Maak je naast de webmail ook gebruik van een e-mail programma op je vaste PC/laptop/telefoon/tablet oid?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Geert,

Als je mij een privébericht stuurt ga ik mijn best voor je doen, mag ik dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privbericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt voor je bericht Geert,

Versatel e-mail adressen kunnen niet gesynchroniseerd worden, het probleem waarbij synchronisatie een oplossing is speelt ook alleen maar bij Tele2 e-mail adressen. Dat er e-mail mist uit je inbox zal dus een andere oorzaak moeten hebben. Maak je naast de webmail ook gebruik van een e-mail programma op je vaste PC/laptop/telefoon/tablet oid?
Hallo Kevin,

Ik maak geen gebruik van email programma's, dat kan het dus niet zijn.
Ik log in xxx@versatel.nl en ik zag de mails gewoon voor mijn neus verdwijnen in de inbox.
In het verleden heeft zich dit ook voorgedaan, bij jullie heeft men toen keurig alle mail weer in mijn inbox gezet, dus jullie hebben die mogelijkheid wel!
Ik zou het op prijs stellen als mijn mail vanaf 1 mei 2019 tot en met 8 mei 2019 in mijn inbox gezet worden.
Vanaf 8 mei komen de mails weer gewoon binnen.

Met vriendelijke groet,
Geertl
@GeertJDR
PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot ca.half negen
WhTurner, Dank u voor uw reactie.
Ik heb het aangepast, ik dacht dat ik een privebericht aan Kevin deed
Reputatie 5
Badge +2
Hé Geert,

Helaas heb ik dan geen oplossing voor dit probleem, zoals eerder aangegeven kunnen we niet synchroniseren bij versatel e-mail adressen en is het ook niet mogelijk om oude e-mail terug te plaatsen. Mogelijk dat we in de toekomst wel weer mogelijkheden krijgen om je probleem verder te kunnen onderzoeken.

Groet, Kevin