beantwoord

Mail van onze mailservers naar tele2 wordt geblokkeerd

• 28 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 360 x bekeken

Beste,

Wij zijn een Nederlands E-mailmarketing bedrijf die voor onze klanten dagelijks nieuwsbrieven verzenden. Helaas wordt sinds gisteravond alle mail geblokkeerd vanaf onze servers naar zonnet.nl / versatel.nl en tele2.nl.

De bounce melding in de logs is:
550 - Sorry, we do not accept connections from you.

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 december 2019, 14:21

Ik heb van Jeroentje123 begrepen dat het weer werkt, gezien ik van enormail geen reactie heb gekregen ga ik het topic sluiten.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé enormail,

Op dit moment is er een algemene storing met het probleem dat je ervaart, onze technische dienst werkt momenteel aan een oplossing maar weet nog niet hoe lang het kan duren.

Als ik meer weet breng ik je op de hoogte!

Groet, Kevin

Hé enormail,

Op dit moment is er een algemene storing met het probleem dat je ervaart, onze technische dienst werkt momenteel aan een oplossing maar weet nog niet hoe lang het kan duren.

Als ik meer weet breng ik je op de hoogte!

Groet, Kevin

Is er al meer bekend? Wij (Hosting bedrijf) hebben hier ook last van en al enige tijd! Dit moet toch niet kunnen, 30 dagen

Reputatie 5
Badge +2

Er is hiervoor helaas nog geen algemene oplossing, ze kijken nu per klant wat er aan de hand is en kunnen meer voorbeelden gebruiken. Ik zou jullie daarom willen vragen om meer informatie te geven over dit probleem door het onderstaande template in te vullen en deze in een privébericht naar mij toe te sturen: 

Emailadres(sen) ontvanger(s): 
Foutmelding: 
Maildomeinen verzender: 
Probleem speelt op: webmail/e-mail cliënt/beide
Probleem speelt sinds: (datum en tijd, zo precies mogelijk)

Ik ga deze informatie dan doorsturen naar onze e-mail afdeling zodat ze hopelijk sneller een oplossing hiervoor hebben.

Alvast bedankt voor de medewerking!

Je hebt een PM

Reputatie 5
Badge +2

Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn waarbij je de specifieke foutmelding “550 - Sorry, we do not accept connections from you.”

Kunnen jullie bevestiging of dit ook zo is?

Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn waarbij je de specifieke foutmelding “550 - Sorry, we do not accept connections from you.”

Kunnen jullie bevestiging of dit ook zo is?

Probleem is er vandaag (4/12) nog steeds

Reputatie 5
Badge +2

Hé Gieneke, ik heb je een antwoord gegeven in je eigen aangemaakte topic

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb van Jeroentje123 begrepen dat het weer werkt, gezien ik van enormail geen reactie heb gekregen ga ik het topic sluiten.