beantwoord

Mail van een zonnet-account komt bij sommige adressen alleen vanuit webmail aan

• 26 november 2019
  • 6 reacties
  • 262 x bekeken

Mail berichten vanuit mijn zonnet-adres naar sommige mailadressen komt gewoon niet aan. Als ik het vanuit webmail probeer, lukt het wel. Het gaat om een gmail-adres, een hotmail-adres, en een adres in het inter.nl.net-domein. Het werkt overigens bij de meeste hotmail- en gmail-adressen wél! Het lijkt niet afhankelijk van mijn internet-provider te zijn, want die is ondertussen veranderd terwijl het probleem is gebleven. Ik gebruik Thunderbird, en voor zover ik weet zijn daar geen filters aangemaakt. De berichten verschijnen ook keurig bij “Verzonden berichten”. Weet u hoe dit kan?

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 27 november 2019, 10:53

Dat is dan inderdaad wel vreemd. Heb je ook al eens een ander programma gebruikt dan Thunderbird om het te testen? Krijgen je wel een melding vanuit de ontvangers? Staat het niet bij de ontvanger in de spam filter? Ik hoor het graag. 

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Wegens inactiviteit gesloten. 

Reputatie 3
Badge +1

Het is alleen vanuit hier dan wel lastig te achterhalen, omdat het via de webmail wel aankomt. Vandaar mijn vraag of je het al een keer hebt geprobeerd met een ander e-mail programma. 

Groeten Anton

Beste Jannes,

Ik denk dat dit een ander probleem is. Eigenlijk heb ik niets te klagen over mijn mailverkeer, behalve dan dat voor een drietal adressen de mail van mij uit in een zwart gat lijkt te verdwijnen…

Groet,
Peter

Ik ervaar hetzelfde probleem, maar bij geen enkele geadresseerde en berichten via webmail komen ook niet aan. Op de computer gebruik ik WIndows Live Mail.

Gr. Jannes

Beste Anton,

Dank voor je reactie. Van de ontvangers krijg ik alleen de melding dat ze niets krijgen. Ik krijg eigenlijk helemaal geen melding, en bij navraag blijkt dan dat er komt gewoon helemaal niets aangekomen is - ook niet in het spam-filter… Een ander programma heb ik niet geprobeerd. Maar, zou dat iets uit kunnen maken? Ik bedoel: Als Thunderbird zegt dat het verzonden is, en je ziet ook hoe ‘ie het bericht verzendt?

Groet, Peter

Reputatie 3
Badge +1

Dat is dan inderdaad wel vreemd. Heb je ook al eens een ander programma gebruikt dan Thunderbird om het te testen? Krijgen je wel een melding vanuit de ontvangers? Staat het niet bij de ontvanger in de spam filter? Ik hoor het graag. 

Groeten Anton