beantwoord

Mail uit mailbox verdwenen

• 29 september 2018
  • 3 reacties
  • 87 x bekeken

Wederom is de mail uit mijn inbox niet zichtbaar. Terwijl mijn inbox voor 73 % gevuld is. Dit is nu de derde keer. De vorige keren is dit door tele2 hersteld. Ma
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 1 oktober 2018, 11:19

Hé Abonnement,

Omdat je nog geen contact met de klantenservice hebt gehad zoals Jacco aangeraden hebt heb ik voor je de e-mailbox gesynchroniseerd en zouden de verdwenen e-mails weer boven water moeten zijn!

Ter info: Ons e-mail afdeling is nog druk bezig met het onderzoeken waarom dit bij sommige klanten een terukerend probleem is, we weten alleen nog niet hoe lang het kan duren helaas

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Abonnement,

Wat ontzettend vervelend zeg! Momenteel zijn er geen moderators aanwezig die je kunnen ondersteunen, je zal even moeten wachten tot maandag, eventueel kan je maandag ook even telefonisch contact opnemen met de klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt.

Nog een prettig weekend!
Reputatie 5
Badge +2
Hé Abonnement,

Omdat je nog geen contact met de klantenservice hebt gehad zoals Jacco aangeraden hebt heb ik voor je de e-mailbox gesynchroniseerd en zouden de verdwenen e-mails weer boven water moeten zijn!

Ter info: Ons e-mail afdeling is nog druk bezig met het onderzoeken waarom dit bij sommige klanten een terukerend probleem is, we weten alleen nog niet hoe lang het kan duren helaas

Groet, Kevin
Ook hier. Een map met belangrijke(re) gearchiveerde mails leeg, terwijl het aantal gebruikte mb's gelijk is gebleven.