beantwoord

Mail onbestelbaar retour

• 29 november 2017
  • 9 reacties
  • 632 x bekeken

Ik heb een mail verzonden die onbestelbaar retour komt, zowel als ik deze gewoon naar de geadresseerde stuur, als wanneer ik een mail van die persoon beantwoord. de melding is:
This is the mail system at host webmail01.tele2.isp-net.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
: host out.se.isp-net.nl[82.215.18.4] said: 550 High
probability of spam (in reply to end of DATA command)

Hoe kan ik zorgen dat mijn mail wél afgeleverd wordt? Of liever: hoe kunnen jullie zorgen dat mijn mail wel afgeleverd wordt?
Groet,
Christi
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 4 december 2017, 10:48

Hey Christi,

Als je het goed vind kan ik het voor je nakijken hiervoor moet ik wel in je webmail inloggen. Wat ik dan ook kan doen is je wachtwoord wijzigen en dan het hier testen. Als je hiermee akkoord gaat zou je dan je volledige naam, adres, geboortedatum en het mailadres kunnen sturen in een privébericht? Dan wijzig ik het wachtwoord en stuur je dit tijdelijk wachtwoord in een privébericht.

Groetjes,
Jasper
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan het zijn dat je alleen een bericht stuurde met een bijlage of een korte tekst zoals test. Het kan zijn dat onze servers het dan zien als spam en krijg je hem terug. Het beste kan je een wat langer berichtje typen en dan komt het goed.
Ha Jasper, nee het was geen mail van 1 woord, het was een mail van 12 zinnen, en nog een paar daarvan lang ook. Het was in beide mails dezelfde tekst, want toen het niet lukte om de mail van de desbetreffende persoon te beantwoorden (kwam onbestelbaar retour), heb ik tekst gekopieerd en geplakt in een nieuwe mail, die ook niet bezorgd werd.
Het komt dus niet goed als ik een langer mailtje tik, want heb ik al getikt en juist dat werd als spam gezien. Dus: help!
Reputatie 5
Badge +3
Stuur je de betreffende mail via de webmail of een mailprogramma?
Hallo Jasper, gestuurd vanuit de webmail.
groeten,
Christi
Reputatie 5
Badge +3
Hey Christi,

Als je het goed vind kan ik het voor je nakijken hiervoor moet ik wel in je webmail inloggen. Wat ik dan ook kan doen is je wachtwoord wijzigen en dan het hier testen. Als je hiermee akkoord gaat zou je dan je volledige naam, adres, geboortedatum en het mailadres kunnen sturen in een privébericht? Dan wijzig ik het wachtwoord en stuur je dit tijdelijk wachtwoord in een privébericht.

Groetjes,
Jasper
Hallo Jasper,

Hoe kan ik een privé bericht sturen?
Klik op de foto of naam van Jeroen, en dan op "Stuur bericht"
Reputatie 5
Badge +3
Klik op de foto of naam van Jeroen, en dan op "Stuur bericht"
Of in mijn geval Jasper 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne feestdagen en groetjes
Jasper