beantwoord

mail kwijt

• 29 maart 2019
  • 4 reacties
  • 240 x bekeken

Ik ben al mijn mail kwijt na foutmelding maar geeft wel aan dat hij voor 60% vol staat
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 1 april 2019, 09:19

Zijn de mails inmiddels weer boven water? Ik hoop het wel, want op dit moment kan ik je hier niet verder mee helpen. We zijn op dit moment bezig om onze procedures mbt privacy wetgeving te verbeteren. Zolang dat nog in onderzoek is mogen we geen e-mailadressen, wachtwoorden en gebruikersnamen wijzigen, aanpassen of doorgeven. Het probleem dat jij hebt valt hier helaas ook onder. Zodra ik dit weer kan oplossen stuur ik je een bericht.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Zijn de mails inmiddels weer boven water? Ik hoop het wel, want op dit moment kan ik je hier niet verder mee helpen. We zijn op dit moment bezig om onze procedures mbt privacy wetgeving te verbeteren. Zolang dat nog in onderzoek is mogen we geen e-mailadressen, wachtwoorden en gebruikersnamen wijzigen, aanpassen of doorgeven. Het probleem dat jij hebt valt hier helaas ook onder. Zodra ik dit weer kan oplossen stuur ik je een bericht.

Groeten Anton
Nee mails zijn nog steeds kwijt.
Hoop dat jullie snel met oplossing komen zitten belangrijke mails bij.
En mailbox is nu heel snel vol

Groeten Marja
Hallo,

Ik ben de mails via de webmail omgeving ook kwijtgeraakt na een melding dat de verbinding met de server was verbroken oid... Kunt u ze weer terug zetten?

Dit is al vaker gebeurt en ik ben benieuwd hoe dat kan? Sommige mails zijn belangrijk en wil je niet kwijtraken door een storing...

Mvg,

Robin
Reputatie 3
Badge +1
Even een korte update: (niet dat jullie er veel aan hebben, sorry)

Op dit moment mogen wij nog steeds geen e-mails deblokkeren of resetten. Ik laat jullie weten wanneer het weer kan.

Groeten Anton