vraag

mail kwijt

  • 18 maart 2019
  • 7 reacties
  • 158 x bekeken

Wederom weer alle mail kwijt .Erg vervelend dit.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Vanwege wijzigingen in privacyregels is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan een mailadres. Helaas valt hier synchroniseren ook onder. Excuses voor het ongemak. Wanneer het weer mogelijk is laat ik het weten.
Ook ik ben mijn mail vandaag 21-03-2019 kwijt geraakt uit mijn inbox

P.A.L. Mulder
Tijdens het lezen van mijn mail uit postvak in en het daarna verwijderen van een gelezen bericht kreeg ik de mededeling dat er iets fout was. Heb dat verwijderd en toen was mijn postvak in Blanco
Reputatie 7
Badge +4
Neem gewoon een email adres bij een email provider. Tele2 is goed in een internet aansluiting te maken. Gratis dienstverlening als een email heeft helaas geen SLA.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is het nog niet mogelijk om wijzigingen toe te voegen aan het mailadres. We houden je op de hoogte.
Reputatie 5
Badge +3
We hebben sinds kort weer wat meer mogelijkheden gekregen om mailboxen te resetten. Ik kan geen garantie geven dat dit bij jouw mailadres ook mogelijk is. Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer kunnen sturen die bij ons bekend is. Tevens om welk mailadres het gaat.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper