beantwoord

Mail komt niet aan (Versatel)

• 23 mei 2019
  • 3 reacties
  • 173 x bekeken

sinds een paar dagen komt mail verstuurd vanuit Outlook niet meer aan.
in eerste instantie lukte het na meerdere malen versturen, waarna mail met vertraging van 7 uur aankwam.
maar nu helemaal niet meer.
ik krijg geen foutmeldingen en mail staat bij verzonden items.
Binnenkomende mail werkt wel.

via webmail kan ik wel versturen, vertraging is ongeveer drie kwartier.

Het gaat om een versatel mailadres. maakt niet uit of er bijlages bij zitten: ook simpele tekstmails komen niet aan.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 24 mei 2019, 12:27

Hé thebirds,

Als een e-mail niet bij jou bezorgd kan worden wordt er meestal een e-mail teruggestuurd naar de verzender met de reden. Komt er kort nadat de e-mail verzonden is een e-mail terug van bijvoorbeeld een 'Postmaster' of ' e-mailer Daemon' account? Daar staat namelijk een reden in die weergeeft waarom de e-mail niet bij jou in je mailbox binnenkomt. Zou je een kopie van een dergelijke e-mail kunnen posten in je topic? Dan kunnen we kijken of er een oorzaak uit te halen is.

Ook wil ik je alvast vragen om mij een privébericht te sturen met de volgende gegevens:

- naam
- adres
- postcode = woonplaats
- klantnummer
- geboortedatum
- laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- e-mail adres

Gebruik deze link om mij een privebericht te sturen: privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé thebirds,

Als een e-mail niet bij jou bezorgd kan worden wordt er meestal een e-mail teruggestuurd naar de verzender met de reden. Komt er kort nadat de e-mail verzonden is een e-mail terug van bijvoorbeeld een 'Postmaster' of ' e-mailer Daemon' account? Daar staat namelijk een reden in die weergeeft waarom de e-mail niet bij jou in je mailbox binnenkomt. Zou je een kopie van een dergelijke e-mail kunnen posten in je topic? Dan kunnen we kijken of er een oorzaak uit te halen is.

Ook wil ik je alvast vragen om mij een privébericht te sturen met de volgende gegevens:

- naam
- adres
- postcode = woonplaats
- klantnummer
- geboortedatum
- e-mail adres

Groet, Kevin
Hé thebirds,

- naam
- adres
- postcode = woonplaats
- klantnummer
- geboortedatum
- e-mail adres

Groet, Kevin

He Kevin,
mail kan wel bezorgd worden bij mij.
Het verzenden vanuit Outlook geeft problemen.
Ik heb 3 mails verstuurd vanuit Outlook met een bijlage met als afzender mijn versatel adres: alle 3 de mails zijn na 2 dagen nog niet aangekomen.
Ook geen bounce melding of foutmelding.
Ik heb via webmail hetzelfde geprobeerd: die mails komen wel aan.

Gisteravond nogmaals geprobeerd via Outlook: mail komt nu wel aan. De 3 gemelde mails blijven echter spoorloos.
Ik beschouw het maar als incident, issue kan wat mij betreft gesloten worden. Mochten problemen opnieuw optreden, dan meld ik me weer.

groet, Jaap

Ps. Ik wil je wel Pb sturen met mijn gegevens, alleen bij klik op de link krijg ik melding dat er iets is foutgegaan.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Jaap,

Laten we inderdaad hopen dat het hierbij gebleven is, mocht het toch weer gebeuren: ik heb de link aangepast, deze zou nu moeten werken.

Fijne dag en weekend alvast!