beantwoord

Mail instellen op iphone 7 met zonnet emailadres

  • 31 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1115 x bekeken

Hallo ik wil mijn mail weer instellen op mijn nieuwe iphone 7 maar dat lukt niet. Ik gebruik precies dezelfde instellingen als mijn mijn iphone 5s. halverwege krijg ik de vraag wil je de account zonder SSL configureren. Als ik ja zeg lukt het niet, als ik nee zeg ook niet. de klantenservide van tele 2 kan je hierbij niet helpen, noch in de winkel in Breda , noch aan de telefoon, ze zeggen alleen wij ondersteunen dit niet., hoe nu verder???
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 3 september 2018, 13:36

Hi Chandi

Heb je onze zelfhulp al geprobeerd?

Op deze website vind je de specifieke instellingen voor je zonnet e-mailadres:
Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

Op onze toestelhulp zie je stap voor stap hoe het ingesteld moet worden op iOS 11.

Lukt het zo? Mocht je nog problemen hebben omschrijf dan zo nauwkeurig mogelijk wat er misgaat en bij welke stap, misschien kunnen we je dan verder helpen 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Hi Chandi

Heb je onze zelfhulp al geprobeerd?

Op deze website vind je de specifieke instellingen voor je zonnet e-mailadres:
Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25

Op onze toestelhulp zie je stap voor stap hoe het ingesteld moet worden op iOS 11.

Lukt het zo? Mocht je nog problemen hebben omschrijf dan zo nauwkeurig mogelijk wat er misgaat en bij welke stap, misschien kunnen we je dan verder helpen 🙂