beantwoord

Mail arriveert niet bij Zonnet?

• 22 december 2015
  • 10 reacties
  • 307 x bekeken

Sinds 3 of 4 december accepteert mijn Zonnet-mailaccount geen inkomende mail meer. Er komt niks door via pop2.versatel en er staat niks bij mijn webmail, ook niet in de spam-map. Incidenteel komt een testmail echter wel door. Verzenders ontvangen geen bounced waarschuwingen. Is er een probleem met de mailservers?
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 28 december 2015, 17:50

Hoi ToiTele2,

Het klinkt alsof je mailbox aan de volle kant is. Heb je al geprobeerd om de mappen te legen? Helpt dat?

Verder verwijs je naar pop2.versatel, maar volgens mij moet dit pop3.versatel zijn. Misschien is het een tikfout. Heb je deze pagina al geraadpleegd? Daar staan de correcte instellingen. Laat me weten of je er zo uitkomt!

Groet, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Bij het verzenden van een bericht vanaf webmail krijg ik de melding: "er was een probleem bij het opslaan van dit bericht." Dat bericht arriveert wel, maar er zit een fout in de beschrijving van de afzender "fam-xyz x y z " waardoor x y z ongevraagd herhaald wordt.

Een reply op dat testbericht arriveert niet bij zonnet webmail.
ik heb ook zonnet nog en mijn instellingen staan op pop.zonnet.nl/ smtp.zonnet.nl
werkt goed bij mij
ik heb ook zonnet nog en mijn instellingen staan op pop.zonnet.nl/ smtp.zonnet.nl
werkt goed bij mij
De instelling van pop2.versatel heeft lang goed gewerkt. Het haperen van inkomende mail is rond 3/4 december begonnen en doet zich ook voor bij webmail, waar pop-instellingen van geen belang zijn. Maar ik zal eens kijken wat er gebeurt met pop.zonnet.nl!
Daar heb ik dus ook last van.. eerst wat het van 1 iemand.. nu van 2 anderen. Die komen gewoon niet aan in me box. Zij zelf ondervinden geen hinder .. rare is dat er nu meer mails dus niet bij me aankomen.
Daar heb ik dus ook last van.. eerst wat het van 1 iemand.. nu van 2 anderen. Die komen gewoon niet aan in me box. Zij zelf ondervinden geen hinder .. rare is dat er nu meer mails dus niet bij me aankomen.Het is een probleem bij Tele2, kan niet anders.

Vandaag nog eens wat verder gezocht. Een deze week verzonden testmail (via Webmail) staat in de Map Verzonden met een datum van 2006, als volgt:

Onderwerp: test
Datum: 2006-05-15 14:50
Afzender: fam-xyz@zonnet.nl
Ontvanger: ToiTele2@tele2.nl

Die mail is op dinsdag 22 december 2015 verzonden!
Reputatie 2
Badge +2
Hoi ToiTele2,

Het klinkt alsof je mailbox aan de volle kant is. Heb je al geprobeerd om de mappen te legen? Helpt dat?

Verder verwijs je naar pop2.versatel, maar volgens mij moet dit pop3.versatel zijn. Misschien is het een tikfout. Heb je deze pagina al geraadpleegd? Daar staan de correcte instellingen. Laat me weten of je er zo uitkomt!

Groet, Ciana
Kreeg net te horen dat ze gebounced worden.. dus het ligt niet aan onze kant. Mailbox is niet vol.. ,
Er zaten circa 300 berichten in de IN-box. Dat bleek inderdaad het probleem. De capaciteit was 100% benut, nou snap ik ook waar die 100% op slaat. Nou moet ik nog ontdekken met welke instelling de mail na bv een maand verwijderd kan worden. Bedankt voor de tip!
Reputatie 2
Badge +2
Hey ToiTele2,

Graag gedaan! Fijn dat alles weer werkt. 😃 Als het goed is, kan je via jouw instellingen aangeven dat je de e-mails automatisch wilt verwijderen. Succes! En een fijne jaarwisseling :)

Groet, Ciana
Hoe zit het dan met de mails die gebounced worden ? Want dat gebeurt niet door mij. Opeens komt er 1tje binnen die ik al weken niet had ontvangen maar voor de rest blijft de rest niet door komen... dus iets is er niet goed aan jullie kant.