mail account geblokkeerd

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedemiddag. Mijn mail account is opeens geblokkeerd.

Gebruik dit al jaren en verwacht belangrijke mail

Heb alleen dit account bij jullie verder niets.
Alvast bedankt voor de hulp
Tim

"Privé gegevens verwijderd"
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Het in niet zo handig om in deze tijd van hackers zowel je mailadres als je telefoonnummer in dit openbare forum te zetten.
Reputatie 5
Badge
Hoi,

Dit is een openbaar forum, ik heb daarom je mailadres en telefoonnummer verwijderd.

Groet Arjan
Arjan van Tele2 schreef:

Hoi,

Dit is een openbaar forum, ik heb daarom je mailadres en telefoonnummer verwijderd.

Groet Arjan

Dank je, inderdaad niet zo handig. Kun je mij ook verder helpen met het deblokkeren?
groet,
Tim
Bij Tele 2 krijg je geen waarschuwing dat je mailbox vol zit, je krijgt gewoonweg geen post meer.
Ga in je internet browser naar Tele2.nl. rechts bovenin zie je webmail. log in en leeg je mailbox, inc prullenbak en verwijderde items. lings beneden zie je een indicator met %. Als die op nul staat is je mailbox leeg. Stuur je via een ander mail adres een test mailtje. Bij mij was de mailbox opeens weer 100% vol?
hpdrum schreef:

Bij Tele 2 krijg je geen waarschuwing dat je mailbox vol zit, je krijgt gewoonweg geen post meer.
Ga in je internet browser naar Tele2.nl. rechts bovenin zie je webmail. log in en leeg je mailbox, inc prullenbak en verwijderde items. lings beneden zie je een indicator met %. Als die op nul staat is je mailbox leeg. Stuur je via een ander mail adres een test mailtje. Bij mij was de mailbox opeens weer 100% vol?

Bedankt voor je reactie maar het probleem is dat ik niet kan inloggen omdat het account geblokkeerd is......
Reputatie 5
Badge +2
Hé Tim,

Ik kan voor je kijken of het op te lossen is, je mag mij daarom je gegevens in een privébericht toesturen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé Tim,

Je hebt een nieuw privébericht, laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 5
Badge +2
Topic gesloten, probleem opgelost via privéberichten.