beantwoord

Mail account geblokkeerd

  • 21 mei 2019
  • 4 reacties
  • 110 x bekeken

Blijkbaar moet je een eigen topic hebben wil Tele2 de blokkade verwijderen van je zonnet mail account.
Bij deze!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 22 mei 2019, 14:29

Bedankt voor je bericht rvdrijt_zonnet.nl,

Je e-mail adres is bij deze gedeblokkeerd en je kan weer inloggen. Voordat je dit doet is het wel belangrijk dat je je wachtwoord veranderd, dit kan je doen door in te loggen via tele2.nl/mijntele. Je loopt anders kans dat je opnieuw geblokkeerd zal worden en dat zou jammer zijn.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé rvdrijt_zonnet.nl,

Goed dat je een eigen topic hebt aangemaakt, ik ga voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. Stuur je mij even een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privbericht te sture: Privbericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt voor je bericht rvdrijt_zonnet.nl,

Je e-mail adres is bij deze gedeblokkeerd en je kan weer inloggen. Voordat je dit doet is het wel belangrijk dat je je wachtwoord veranderd, dit kan je doen door in te loggen via tele2.nl/mijntele. Je loopt anders kans dat je opnieuw geblokkeerd zal worden en dat zou jammer zijn.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!

Groet, Kevin
Hij doet het weer.
Bedankt!
Reputatie 5
Badge +2
Dat is goed nieuws, bedankt voor de update!

Gezien je probleem nu opgelost is zal ik het topic sluiten. Vergeet niet je wachtwoord te veranderen.

Fijne dag!