vraag

Krijg geen e-mail meer binnen

• Snapt hoe het werkt
  • 11 reacties
Ik krijg geen berichten meer binnen in mijn mailbox. Terwijl ik alles heb opgeschoond en trash heb verwijdert. Dit komt om de zoveel tijd voor. Ik mis daardoor emails of ze komen niet door.
Kunnen jullie - tele2 - dit probleem oplossen.

17 Reacties

Ik heb nog niks gehoord van tele2. Kunnen julllie zoals boven bij andere klant, mijn email synchroniseren. Ik krijg geen mails meer binnen. Kan niks versturen. Mappen etc zijn vol krijg ik als melding. Ik heb alle mappen opgeschoond, trash eruit etc maar niets helpt.
Reputatie 4
Badge +1
Hé Misch01,

Ik heb je berichten verplaatst naar een nieuw topic om het overzicht van de topics en het forum te bewaren, ook lijkt je probleem een mogelijk een andere oorzaak te hebben. Zou je mij ten eerste kunnen vertellen om welk e-mail adres het gaat, stuur dit alsjeblieft in een privébericht inclusief de volgende gegevens zodat ik je verder kan helpen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Kevin. Ik heb je net een bericht gestuurd met de info..
Ik heb hier hetzelfde probleem..ik krijg geen emails binnen terwijl mn box volgens mij niet vol is.. Mvg
Reputatie 4
Badge +1
Hé jenrkuipers,

Ik wil je vragen om dan een eigen topic te openen zodat de gesprekken met jou en Misch01 niet door elkaar zullen lopen en we je persoonlijk kunnen helpen aan een oplossing.

@Mischa01 We zullen als eerste het e-mail adres moeten resetten door een nieuw wachtwoord aan te vragen, als je akkoord bent kan ik dat voor je doen en krijg je via e-mail of mobiel nummer een nieuw wachtwoord toegezonden.
Ok, per email graag, want mobiele telefoonnummer wat jullie hebben is verandert. Kan ik hier trouwens dan nog inkomen om nieuw wachtwoord te bekijken. Ik hoor t eerst van je of dat kan. Anders stuur ik je via prive bericht mijn nieuwe mobiele nummer.
Ik stuur je even n prive bericht
Reputatie 4
Badge +1
Hé Mischa,

Ik heb een nieuw automatisch gegenereerd wachtwoord naar het mobiele nummer uit je privébericht laten sturen. Hiermee kun je inloggen in de webmail en in de mijntele2 omgeving waar je je wachtwoord zelf kunt aanpassen mocht je dat willen. Als het probleem hier niet meer opgelost is hoor ik dit graag van je!
He kevin. Ik heb je sms bericht ontvangen. Voor mij niet geheel duidelijk nu wat ik moet doen. Ik kan nl nog inloggen met mijn oude wachtwoord en in mijn mailbox. Wie wat waar moet ik het nieuwe wachtwoord wat je sms de invoeren. Is het n tijdelijk wachtwoord en moet ik een nieuw wachtwoord aanmaken nadat ik het door jou gestuurde wachtwoord heb ingevoerd?

Ben bang dat ik straks anders helemaal niet meer in mijn mailbox kom.
Heel fijn ik kan nu helemaal niet meer inloggen nadat ik via omwegen mijn wachtwoord verandert had in nieuw wachtwoord
Kevin. Graag instructies via sms bericht want mijn emailbox kan ik nu niet meer in om je bericht te lezen
Reputatie 4
Badge +1
Hé Mischa01,

Ik begrijp uit je privébericht dat het inmiddels wel gelukt is om in te loggen en dat je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt. Kun je mij ten eerste vertellen of het origineel probleem opgelost is dat je geen e-mail meer binnen krijgt?

Dat je elke keer het nieuwe wachtwoord moet invullen heeft te maken met de instellingen van je browser, wanneer je een (nieuw) wachtwoord voor de eerste keer invoert en op inloggen drukt geeft je browser je de keuze of je dit wachtwoord op wil slaan, als je hier geen keuze opgeeft of op nee klikt dan wordt dit niet opnieuw gevraagd. Via de instellingen van je browser kun je dergelijke keuze's qua opgeslagen wachtwoorden aanpassen/verwijderen zodat dit opnieuw gevraagd wordt.

Groet, Kevin
Hallo Kevin.
Ik kreeg alweer eerder paar mails binnen, zonder dat je een en ander gesynch chroniseerd had. En zonder dat ik het nieuwe wachtwoord van jou had ingevoerd.
Ik krijg niet heel veel mails binnen. Zie ook nog steeds dat opslagbox, rondje linksonder op mijn mailboxblz bijna 100% vil blijft aangeven, terwijl ik heel veel trash heb gedelete en mappen opgeschoond heb. Ik kan nu met mate weer berichten verzenden, dat kon voorheen ook niet meer, kreeg dan de melding dat dit niet kon omdat de tax bereikt was.
Reputatie 4
Badge +1
Hé Mischa01,

Ik heb niets gesynchroniseerd inderdaad, dit kan ook niet bij zonnet/versatel e-mail adressen. Wat ik wel heb gedaan is een nieuw wachtwoord naar je toe laten sturen waardoor je e-mail ververst is. Heb je na het verwijderen van de e-mails en de mappen de prullenbak ook leeg gegooid?
Ja ik heb alles allang verwijdert uit mijn prullebak. Alle mappen gecheckt en opgeschoond.
Reputatie 4
Badge +1
Ik kan op helaas niet zoveel doen aan het feit dat je webmail percentage hoger lijkt dan zou moeten. Je hebt aangegeven dat je wel weer e-mail kunt versturen en ontvangen dus gelukkig is dat opgelost. Mocht je webmail te snel vol raken dan kun je er ook voor kiezen om gebruik te maken van een e-mail cliënt zoals Windows mail, outlook of Mozilla Firebird. Hierbij kun je instellen dat bij he ophalen van de e-mail deze van de server verwijdert wordt zodat je webmail niet snel vol zal raken. Je hebt dan de e-mails dan op je apparaat opgeslagen.

Groet, Kevin
Ik krijg ook geen e-mail meer binnen en kan ook geen e-mail versturen naar Hotmail adressen.

Ik krijg e-mail van mijn apotheker met medische gegevens en dus is de ze mail beveiligd maar de laatste tijd komen deze mails niet meer binnen. Hoe is het met de beveiliging van jullie mail.

Reageer