vraag

Krijg geen e-mail meer binnen


Ik krijg geen berichten meer binnen in mijn mailbox. Terwijl ik alles heb opgeschoond en trash heb verwijdert. Dit komt om de zoveel tijd voor. Ik mis daardoor emails of ze komen niet door.
Kunnen jullie - tele2 - dit probleem oplossen.

11 Reacties

Ik heb nog niks gehoord van tele2. Kunnen julllie zoals boven bij andere klant, mijn email synchroniseren. Ik krijg geen mails meer binnen. Kan niks versturen. Mappen etc zijn vol krijg ik als melding. Ik heb alle mappen opgeschoond, trash eruit etc maar niets helpt.
Reputatie 4
Badge +1
Hé Misch01,

Ik heb je berichten verplaatst naar een nieuw topic om het overzicht van de topics en het forum te bewaren, ook lijkt je probleem een mogelijk een andere oorzaak te hebben. Zou je mij ten eerste kunnen vertellen om welk e-mail adres het gaat, stuur dit alsjeblieft in een privébericht inclusief de volgende gegevens zodat ik je verder kan helpen:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Kevin. Ik heb je net een bericht gestuurd met de info..
Ik heb hier hetzelfde probleem..ik krijg geen emails binnen terwijl mn box volgens mij niet vol is.. Mvg
Reputatie 4
Badge +1
Hé jenrkuipers,

Ik wil je vragen om dan een eigen topic te openen zodat de gesprekken met jou en Misch01 niet door elkaar zullen lopen en we je persoonlijk kunnen helpen aan een oplossing.

@Mischa01 We zullen als eerste het e-mail adres moeten resetten door een nieuw wachtwoord aan te vragen, als je akkoord bent kan ik dat voor je doen en krijg je via e-mail of mobiel nummer een nieuw wachtwoord toegezonden.
Ok, per email graag, want mobiele telefoonnummer wat jullie hebben is verandert. Kan ik hier trouwens dan nog inkomen om nieuw wachtwoord te bekijken. Ik hoor t eerst van je of dat kan. Anders stuur ik je via prive bericht mijn nieuwe mobiele nummer.
Ik stuur je even n prive bericht
Reputatie 4
Badge +1
Hé Mischa,

Ik heb een nieuw automatisch gegenereerd wachtwoord naar het mobiele nummer uit je privébericht laten sturen. Hiermee kun je inloggen in de webmail en in de mijntele2 omgeving waar je je wachtwoord zelf kunt aanpassen mocht je dat willen. Als het probleem hier niet meer opgelost is hoor ik dit graag van je!
He kevin. Ik heb je sms bericht ontvangen. Voor mij niet geheel duidelijk nu wat ik moet doen. Ik kan nl nog inloggen met mijn oude wachtwoord en in mijn mailbox. Wie wat waar moet ik het nieuwe wachtwoord wat je sms de invoeren. Is het n tijdelijk wachtwoord en moet ik een nieuw wachtwoord aanmaken nadat ik het door jou gestuurde wachtwoord heb ingevoerd?

Ben bang dat ik straks anders helemaal niet meer in mijn mailbox kom.
Heel fijn ik kan nu helemaal niet meer inloggen nadat ik via omwegen mijn wachtwoord verandert had in nieuw wachtwoord
Kevin. Graag instructies via sms bericht want mijn emailbox kan ik nu niet meer in om je bericht te lezen

Reageer